Med sit elendige flow, sit klichéspækkede manuskript og sine kedsommelige actionsekvenser får “X-Men Origins: Wolverine” Brett Ratners udskældte “X-Men: The Last Stand” til at ligne et sandt mesterværk. Den formentlig mest interessante tegneseriehelt til dato havde sgu fortjent en langt bedre film. Køb for guds skyld en af de to første “X-Men”-film på Blu-ray i stedet. Fans af filmen kan dog trods alt glæde sig over, at den både ser glimrende ud og lyder superbt på Blu-ray, og samtidigt er ekstramaterialet langt bedre end filmen.
#1 14 år siden
Til gengæld var jeg ikke selv fan af filmen, heldigvis havde vi også fået lejet Star Trek :P
#2 chronaden 14 år siden
#3 amadoR 14 år siden
#4 inflector 14 år siden
#5 Kruse 14 år siden
Jeg skriver det bare på forhånd, da det er uundgåeligt at det alligevel ville blive skrevet i denne tråd. Så nu slipper folk for at gøre det ;)
Det skal siges at jeg ikke har set filmen.
#6 moulder666 14 år siden
Næh, skal jeg have hjernedød superhelteaction, smækker jeg til enhver tid hellere Hellboy på igen...selv Fantastic Four (etteren) havde mere at byde på end den tynde gang suppe her! :-(
#7 filmkorn.dk 14 år siden
Super fed actionfilm med FEDT flow og FEDE actionscener. Hvordan fanden man kan fremhæve Star Trek med den dens røvsyge, infantile og redundante handling frem for Wolverine er over min forstand.
Alene startscenen, hvor man gennemgår en række historiske epoker er fænomenal.
5 stjerner!
#8 Spanner 14 år siden
Det kunne så have været et noget mere interessant fokus for filmen i stedet for at det er blevet til en montage i introen.
Men jeg er ret enig med anmeldelsen. Halvvejs gennem filmen havde jeg komplet mistet interessen for om karaktererne levede eller døde.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 filmz-Utyske 14 år siden
#10 filmkorn.dk 14 år siden
Plothuller?