Med sit elendige flow, sit klichéspækkede manuskript og sine kedsommelige actionsekvenser får “X-Men Origins: Wolverine” Brett Ratners udskældte “X-Men: The Last Stand” til at ligne et sandt mesterværk. Den formentlig mest interessante tegneseriehelt til dato havde sgu fortjent en langt bedre film. Køb for guds skyld en af de to første “X-Men”-film på Blu-ray i stedet. Fans af filmen kan dog trods alt glæde sig over, at den både ser glimrende ud og lyder superbt på Blu-ray, og samtidigt er ekstramaterialet langt bedre end filmen.

Læs hele anmeldelsen her

#1 14 år siden

Lejede den med nogle venner for et par uger siden. Det eneste jeg kan huske, er at billedet var superflot og lyden var sprød, så hvis man kan lide filmen er denne BD helt klart et køb værd.

Til gengæld var jeg ikke selv fan af filmen, heldigvis havde vi også fået lejet Star Trek :P
Gravatar

#2 chronaden 14 år siden

#1 Kan man godt nok stadig leje The Voyage Home?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3 amadoR 14 år siden

Fuldstændig enig.
Gravatar

#4 inflector 14 år siden

Helt enig i anmeldelsen, totalt forglemmelig og ligegyldig.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 Kruse 14 år siden

Hvor er det typisk at Filmz skal give en dårlig anmeldelse til en actionfilm bare fordi at det ikke er oscarmateriale!...Og Johan du giver altid dårlige anmeldelser til actionfilm...Hvad med at bare tag den for hvad den er. Det er meningen at man skal slå hjernen fra osv... Alle anmeldere på filmz er café latté drikkere der kun kan værdsætte film-noir og andre kunstfilm!...bla bla bla bla.....

Jeg skriver det bare på forhånd, da det er uundgåeligt at det alligevel ville blive skrevet i denne tråd. Så nu slipper folk for at gøre det ;)

Det skal siges at jeg ikke har set filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 moulder666 14 år siden

Meh - jeg forstår sgu godt at nyde en god, hjernedød actionfilm for det den er, men selv der trækker Wolverine ikke nogen point hjem. Den action der er, er bestemt ikke det store værd, og det er egentlig lidt trist, at det mest positive jeg har at sige til filmen er, at den gav mig voldsomt meget lyst til at se en spin-offfilm om Deadpool (pre-transformation) som Reynolds får til at fremstå skidespændende...nok som den eneste person i filmen!

Næh, skal jeg have hjernedød superhelteaction, smækker jeg til enhver tid hellere Hellboy på igen...selv Fantastic Four (etteren) havde mere at byde på end den tynde gang suppe her! :-(
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 filmkorn.dk 14 år siden

Totalt uenig med anmeldelsen!!!!

Super fed actionfilm med FEDT flow og FEDE actionscener. Hvordan fanden man kan fremhæve Star Trek med den dens røvsyge, infantile og redundante handling frem for Wolverine er over min forstand.

Alene startscenen, hvor man gennemgår en række historiske epoker er fænomenal.

5 stjerner!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#8 Spanner 14 år siden

tournesoller (7) skrev:
Alene startscenen, hvor man gennemgår en række historiske epoker er fænomenal.


Det kunne så have været et noget mere interessant fokus for filmen i stedet for at det er blevet til en montage i introen.

Men jeg er ret enig med anmeldelsen. Halvvejs gennem filmen havde jeg komplet mistet interessen for om karaktererne levede eller døde.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg skal ikke kunne sige, om det er fordi jeg kender Wolverines baggrund fra tegneserien, men jeg synes at filmen var god spas. Ok, der var en portion plothuller undervejs og et par enkelte uheldige effekter, men overall var jeg ret godt underholdt og overvejer at tilføje filmen til min samling.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10 filmkorn.dk 14 år siden

#9 Ja, motorcykel udskridsscenen og helikopterstuntet taler vi ikke om.

Plothuller?
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.

Skriv ny kommentar: