David Fincher ser med “Zodiac” ud til at redde sig ud af en hensygnet karriere, hvor sidste merit ligger adskillige år tilbage med den lidet imponerende “Panic Room” som sidste skanse. Trods stærke skuespilpræstationer, et fængslende univers og et storladent visuelt udtryk formår filmen desværre ikke at forføre fuldt ud. Vel er “Zodiac” en velkomponeret kriminalfortælling, men enkelte fodfejl og en spilletid i den lange ende afholder filmen fra de højere luftlag.
#1 filmz-Bruce 17 år siden
#2 filmz-Is 17 år siden
Men alligevel er Zodiac en fornøjelse med Jake Gyllenhaal der levere en fremragende præstation.
#3 Steve 17 år siden
#4 Outbound Sith 17 år siden
"Se7en" og "Fight Club" var begge både banebrydende og stilsættende. "Zodiac" er ingen af delene. Den er "bare" godt, gammeldags, gedigent film-håndværk. Og det er mindst lige så imponerende som det at gå nye veje.
Jeg følte mig helt tryg ved udsigten til at blive ført gennem en lang og snørklet historie allerede fra første frame. "Zodiac" er den mest blæret eksekverede film, jeg har set siden "München".
Fox Mulder
#5 Benway 17 år siden
#6 MTK 17 år siden
#7 denox 17 år siden
#8 nephilim 17 år siden
Fed fed film,desværre på en barsk baggrund,da en del af dem stadig lever....måske endda Zodiac.
#9 dolphinfriendly 17 år siden
6/6 herfra.
#10 filmz-Is 17 år siden
Jamen det er da godt at høre at du er blevet anmelder.
Tillykke