Jeg er gået i jagt på en masse fede old school kung fu film og efter at jeg har forhørt mig, skulle det eftersigende være 36th Chamber Of Shaolin, som er den bedste af dem alle!
Nu er jeg så gået igang med at lede efter denne film, men jeg kan ikke lige finde den hos nogle danske dvd-forhandlere! Er der nogen, der kan give mig et link til en udenlandsk side, der har denne film? Det må meget gerne være en lidt billig side, dvs. ikke amazon!
tak på forhånd
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Hvordan er kvaliteten på den version af 36th chamber of shaolin du har købt hos Cd-wow? Der skulle være udgivet en re-masterd version af et firma der hedder Celestial, er det den du (NayZe) har købt?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#1 filmz-michaell 19 år siden
Nu er jeg så gået igang med at lede efter denne film, men jeg kan ikke lige finde den hos nogle danske dvd-forhandlere!
Er der nogen, der kan give mig et link til en udenlandsk side, der har denne film? Det må meget gerne være en lidt billig side, dvs. ikke amazon!
tak på forhånd
#2 dyg 19 år siden
Og jeg er enig. Synes det er en fremragende film.
#3 filmz-michaell 19 år siden
#4 dyg 19 år siden
Kunne være man skulle se lidt martial-arts film i aften.
Af nyere film kan jeg forresten klart anbefale:
Twilight Samurai
When The Last Sword Is Drawn
To virkeligt utroligt fabelagtige film.
#5 filmz-michaell 19 år siden
#6 dyg 19 år siden
#7 filmz-michaell 19 år siden
Shaolin and Wu Tang
Legend Of The Drunken Master