Gravatar

#1 xtooms 15 år siden

Jeg sidder tit og tænker på film som jeg ville ønske man ku købe på dvd med dk tekst, og her er mine 5 film som jeg savner mest, skriv gerne jeres 5 film ku være sjovt at se hvad folk kan li.

1. Calfornia man ( også kendt som Enzino man )

2. Sommetider vender de tilbage 1-4 ( jeg samler på Stephen King film )

3. Earth girls are easy ( er også Jim Carrey fan )

4. My own private Idaho

5. Dødbringende måben ( utrolig sjov spoof film )

Syntes så også det er super at Duksedrengen kommer på dvd i denne måned, glæder mig virkelig til at se det igen
Trust No 1
Gravatar

#2 Kalle Ferm 15 år siden

Og så lige Shadowlands med Anthony Hopkins. Det er en vederstyggelighed at den ikke er udkommet endnu!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

The Interview

Ja faktisk bare med engelsk undertekster, ville være fint, accenterne kan godt gøre det svær og forstå hvad de siger, hvis ikke man lytter hel afsindigt godt efter, og så er det jo en fremragende film, som desværre er OOP for dem som måte ønske og se den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 HonoDelLoce 15 år siden

Personligt er en af de film, jeg leder mest efter, The Lion King.. Før var det The Mask, som heldigvis er blevet genudgivet :)

Begge er film, jeg selv sagtens kunne undvære danske tekster på, men hvor det alligevel er et krav, da jeg har mindre brødre, der jævnt tit frekventerer min bolig ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 BN 15 år siden

1) 'Chaplin' (m. Robert Downey Jr.)

2) 'Howard's End'

3) 'Shadowlands'

og tidligere:

4) '1900 - Legenden om pianisten på havet' (m. Tim Roth) - ER UDKOMMET med DK tekst

5) Angela's Ashes - mener at have set den på dvdoo.dk med DK tekst
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 Kruse 15 år siden

1) Gerry (Gus Van Sant)

2) Das Experiment

Jeg kan i hvert fald ikke finde disse med dansk tekst. Det er egentligt også kun ved nr. 2 at det er nødvendigt, og den kan jeg ikke finde længere med danske tekster, da alle forhandlere har den som udgået :(

Nr. 1 er jeg egentlig ligeglad om hvorvidt der er danske undertekster på, jeg vil bare gerne finde en Region 2 udgivelse!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 Steffan Rasmussen 15 år siden

Das Experiment eksisterer i hvert fald med dansk tekst. Har lige tjekket mit eksemplar :-)

Tjekkede lige DVD Profiler. Jeg har købt den i Blockbuster for en 30 kr. seddel.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8 Kruse 15 år siden

Solhanne (7) skrev:
Das Experiment eksisterer i hvert fald med dansk tekst. Har lige tjekket mit eksemplar :-)


Ja, det handler også mere om at der ikke bliver trykt nye eksemplarer i øjeblikket, og den er derfor ikke til at opdrive. Så den må gerne udkomme med dansk tekst IGEN :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 fubar 15 år siden

Kan kun komme i tanke om én film jeg ville ønske der var dk tekster eller bare engelske for den sags skyld. Nemlig "The Interview".

Jeg har til tider meget svært ved at forstå hvad de siger i denne film, på trods af den er engelsk-sproget. Men må sande at folk fra Austalien har en noget anden accent.

Jeg har endnu ikke fået den set den færdig, pga. manglende tekster.
Det pissede mig virkelig meget af, dét, at jeg skulle "holde fokus" for at få handlingen med.

Edit: #3 - enig!
Gravatar

#10 MOVIE1000 15 år siden

hmmm kan kun komme i tanke om en Fredag den 13. 9: Jason goes to hell har aldrig set den eller hørt om nogen der har set den er der nogen jason fans der har set den er den god
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: