Jeg er på udkig efter nogle boks med alfred hitchcocks film og er støt på disse 2 udgivelser. Er de værd at købe eller er der andet der er bedre? Har kun set een Hitchcock film igennem min levetid (så vidt jeg husker) og det var fuglene, så syntes det er på tide at se lidt nærmere på hans film.
#3 ALtså jeg har begge de bokse (and loving 'em), men de "vigtigste" film, der mangler er efter min mening: Rebecca, North by Northwest og Notorius (Berygtet) der mangler. Ikke at forglemme den mesterlige "Strangers on a Train".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#5 Ja, men hvis man SKAL bruge danske tekster kan man ikke "undgå dem".
Der findes også en stor engelsk boks med de 14 Universal film (samme film som i de to danske bokse). Den har også danske tekster. Det er nøjagtig samme transfers som i de danske bokse.
#1 MuManden 17 år siden
Har kun set een Hitchcock film igennem min levetid (så vidt jeg husker) og det var fuglene, så syntes det er på tide at se lidt nærmere på hans film.
Hitchcock Collection Vol. 1 (7 Disc) til 200,-
Hitchcock Collection Vol. 2 (7 Disc) til 200,-
Det SKAL bare være DK undertekst på filmene.
#2 filmz-Bruce 17 år siden
Anmeldelse
Til 81$ er det hysterisk billigt!
Shit! Så først nu, at det skal være med DK tekst. Ok, forget it!
#3 MuManden 17 år siden
Er der eventuelt nogle gode film der mangler i dem eller andet?
#4 rockysds 17 år siden
#5 filt 17 år siden
Mht. til de danske bokse, så er mange af filmene ikke i OAR, så undgå dem.
#6 rubkick 17 år siden
Ja, men hvis man SKAL bruge danske tekster kan man ikke "undgå dem".
Der findes også en stor engelsk boks med de 14 Universal film (samme film som i de to danske bokse). Den har også danske tekster. Det er nøjagtig samme transfers som i de danske bokse.