- sys forresten også at de fede introer er blevet svigtet på dvd'erne... "Du lille barn, du er på vej til drømmeland" - blir godt nok vist, men kun én gang og det er ikke det sjoveste af dem... de bør vise alle introerne!! Mindes også at Casper laver: "Jeg synger på fransk intro"... det var fucking sjovt! Konklusion: Flere introer!! Jeg elskede dem! Og Jonas fra Puls synes jeg også godt ku få tilegnet lidt mere tid... han er så fin.
Du har min stemme 100 %! "Mandrillen" er noget af det sjoveste danske underholdning der har været vist på tv. Min favorit figur må være den lettere perveterede vejrhane-puler og tæppe-folder artist, Broder Salsa! Jeg var færdig af grin hver gang han var på.
Helt enig, med de dårlige udgivelser. Den person der fik den "glimrende" ide at udgive, en såkaldt omgang best-of, burde hænges op i underbukserne på frihedstøtten og først hives ned igen, når vi får alle afsnit ud på DVD!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Silas Gnom er også blevt svigtet meget på dvd'erne.... Men den største skuffelse er at Speedy Gregers ikke er med. Han var Mandrillen's bud på en nanny til lilleprinsen og det er nok den fedeste karakter de har haft!!!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Det bedste er altid, der hvor Broder Salsa sorterer müsli. Jeg græder af grin over det! :D Og der hvor Hjortshøj skal spille på en stol. Jeg elsker bare når de ikke kan holde masken, fordi de selv kan se hvor åndsvagt (-læs = genialt) det er.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja Mandril på DVD slår aldrig fejl, du har min stemme. De kunne også lægge dem op som downloads, lidt ala Drengene fra Angora, bare i en MEGET bedre kvalitet (XviD/DivX/DV)
hvis du fornemmer sarkasme, så fornemmer dine fornemme fornemmer forkert
#11 filmz-frejsus 19 år siden
#12 Æsop9000 19 år siden
#13 NightHawk 19 år siden
Helt enig, med de dårlige udgivelser. Den person der fik den "glimrende" ide at udgive, en såkaldt omgang best-of, burde hænges op i underbukserne på frihedstøtten og først hives ned igen, når vi får alle afsnit ud på DVD!
#14 filmz-michaell 19 år siden
#15 Æsop9000 19 år siden
#16 davenport 19 år siden
Og der hvor Hjortshøj skal spille på en stol. Jeg elsker bare når de ikke kan holde masken, fordi de selv kan se hvor åndsvagt (-læs = genialt) det er.
#17 filmz-uhu 19 år siden
#18 HelmerJ 19 år siden
#19 Æsop9000 19 år siden
1 Du må ikke bedrive hor for lånte penge
2 Du må ikke kæle for din næstes hegn
3 Du skal elske og ære din næstes hustru bare hun ikke er totalt for klam
4 Du må ikke binde din næste for stramt det gør herre-nas!
5 Du skal elske og ære din næstes penis og holde den hellig. Ka´ du så forstå det, Marianne!
6 Du må ikke nedfryse urin. Det ødelægger vitaminerne.
8 Du må ikke smitte en rig dame fra Tårbæk med gonoré. Det går ikke væk af sig selv!
10 Du må ikke gå ind på din næstes værelse uden at banke på! Ka´ du så forstå det, Marianne!
7 og 9 er unladt - for disse giver 79 - 79 er et syndigt tal, en syndig stilling
#20 Bates 19 år siden
Citat "Broder Salsa"