hejsa! Jeg ville høre hvor mange der syntes at mandril-aftalen var så genialt-sjovt at ALLE afsnit fortjener at komme på DVD? Jeg har selvfølgelig selv de 3 dvd,er som allerede er udgivet med ca 10% af det samlede indhold. Mandril-aftalen var et så originalt og epokegørende program at hele muligvitten fortjener at kommer på DVD. Jeg mangler blot bekræftigigelse fra en masse hungrende fans, for at jeg laver en hjemmeside, med det ene formål at fp ALT mandril på DVD! Jeg har tænkt mig at købe dommænet: mandril68.dk (fordi der blev lavet 68 afsnit) Jeg håber på at vi kan få samlet en masse mennesker til at bakke op om denne sag!
jeg synes i hvert fald at de tre nuvær. udgiv. er så super crappy. Det er t o t a l t irriterende at der ikke engang er en indholdsfortegnelse el. blot en alm. kapitelinddeling.
#1 filmz-mandrillos 19 år siden
Jeg ville høre hvor mange der syntes at mandril-aftalen var så genialt-sjovt at ALLE afsnit fortjener at komme på DVD?
Jeg har selvfølgelig selv de 3 dvd,er som allerede er udgivet med ca 10% af det samlede indhold.
Mandril-aftalen var et så originalt og epokegørende program at hele muligvitten fortjener at kommer på DVD.
Jeg mangler blot bekræftigigelse fra en masse hungrende fans, for at jeg laver en hjemmeside, med det ene formål at fp ALT mandril på DVD!
Jeg har tænkt mig at købe dommænet: mandril68.dk (fordi der blev lavet 68 afsnit)
Jeg håber på at vi kan få samlet en masse mennesker til at bakke op om denne sag!
med venlig mandril-hilsen....
Danmarks største mandril-fan...
#2 19 år siden
#3 weebs 19 år siden
#4 jacob_uno 19 år siden
#5 Collateral 19 år siden
#6 Bates 19 år siden
Bla. Fisserol Lohmann og Bjarne Goldbæk er blevet svigtet i stor stil!
#7 Fable 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 filmz-michaell 19 år siden
#10 filmz-frejsus 19 år siden
Schleswig? Det tror jeg nok vi tør.