Gravatar

#1 filmz-mandrillos 19 år siden

hejsa!
Jeg ville høre hvor mange der syntes at mandril-aftalen var så genialt-sjovt at ALLE afsnit fortjener at komme på DVD?
Jeg har selvfølgelig selv de 3 dvd,er som allerede er udgivet med ca 10% af det samlede indhold.
Mandril-aftalen var et så originalt og epokegørende program at hele muligvitten fortjener at kommer på DVD.
Jeg mangler blot bekræftigigelse fra en masse hungrende fans, for at jeg laver en hjemmeside, med det ene formål at fp ALT mandril på DVD!
Jeg har tænkt mig at købe dommænet: mandril68.dk (fordi der blev lavet 68 afsnit)
Jeg håber på at vi kan få samlet en masse mennesker til at bakke op om denne sag!

med venlig mandril-hilsen....

Danmarks største mandril-fan...

#2 19 år siden

jeg synes i hvert fald at de tre nuvær. udgiv. er så super crappy. Det er t o t a l t irriterende at der ikke engang er en indholdsfortegnelse el. blot en alm. kapitelinddeling.
Gravatar

#3 weebs 19 år siden

Jeg har det meste på VHS, men ville ikke være ked af at få det hele på dvd ;)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#4 jacob_uno 19 år siden

Hørt! Jeg har selv de 3, men som #2 siger; de er ikke gode nok!
Chenny!
Gravatar

#5 Collateral 19 år siden

Jeg melder mig også ind da :) Synes også det er genialt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Bates 19 år siden

Ja for fanden da! Har også alle 3 dvd udgivelser, men der mangler jo sindsyg meget.

Bla. Fisserol Lohmann og Bjarne Goldbæk er blevet svigtet i stor stil!
Gravatar

#7 Fable 19 år siden

Ku da være kanon :) det er jo så det fedeste program ever, du har i hvert fald min støtte.
Gravatar

#8 davenport 19 år siden

Im in, stol trygt på det!!1
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 filmz-michaell 19 år siden

I'm game...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#10 filmz-frejsus 19 år siden

JAAAA!! Jeg er helt enig!! Elsker mandrillen og mine 3 yndige dvd'er...

Schleswig? Det tror jeg nok vi tør.

Skriv ny kommentar: