Jeg må melde mig i koret af Oscar-tilhængere, men jeg tror nu ikke jeg gad eje alle shows. Derimod ville en dvd med et par timers (eller 4 eller 5 eller...) highlights være fantastisk. Selvfølgelig skulle de fantastiske klipshows de har haft gennem årene også inkluderes, især det første, som vel efterhånden er 10-15 år gammelt (i ved hvilket jeg mener).
Hmm, de har en gang i mellem et ca. 3-4 minutter langt indslag med sammenklip fra diverse film, typisk over et tema. Det er en eller anden meget respekteret gut der laver dem. Første gang jeg så dem, og vist nok første gang de blev vist (i hvert fald dem af ham gutten her) er som sagt ca. 10-15 år siden, og det var ganske fantastisk. Kvaliteten er dog dalet hver gang.
Jeg skal nok lige have lidt hjælp her, jeg nægter at tro, at jeg er den eneste der har set dem?!
#11 Bates 19 år siden
DISCIPLIN!!!
#12 myggen 19 år siden
#13 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 myggen 19 år siden
Hmm, de har en gang i mellem et ca. 3-4 minutter langt indslag med sammenklip fra diverse film, typisk over et tema. Det er en eller anden meget respekteret gut der laver dem. Første gang jeg så dem, og vist nok første gang de blev vist (i hvert fald dem af ham gutten her) er som sagt ca. 10-15 år siden, og det var ganske fantastisk. Kvaliteten er dog dalet hver gang.
Jeg skal nok lige have lidt hjælp her, jeg nægter at tro, at jeg er den eneste der har set dem?!
#15 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 myggen 19 år siden
Men de er alle fede..
#17 zombieman 19 år siden