Gravatar

#11 Bates 19 år siden

Nej det var nu nærmere dolph de manglede.

DISCIPLIN!!!
Gravatar

#12 myggen 19 år siden

Jeg må melde mig i koret af Oscar-tilhængere, men jeg tror nu ikke jeg gad eje alle shows. Derimod ville en dvd med et par timers (eller 4 eller 5 eller...) highlights være fantastisk. Selvfølgelig skulle de fantastiske klipshows de har haft gennem årene også inkluderes, især det første, som vel efterhånden er 10-15 år gammelt (i ved hvilket jeg mener).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#13 elwood 19 år siden

#12 tror ik lige jeg ved hvilket du tænker på af klipshow ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 myggen 19 år siden

Jo du gør! :)

Hmm, de har en gang i mellem et ca. 3-4 minutter langt indslag med sammenklip fra diverse film, typisk over et tema. Det er en eller anden meget respekteret gut der laver dem. Første gang jeg så dem, og vist nok første gang de blev vist (i hvert fald dem af ham gutten her) er som sagt ca. 10-15 år siden, og det var ganske fantastisk. Kvaliteten er dog dalet hver gang.

Jeg skal nok lige have lidt hjælp her, jeg nægter at tro, at jeg er den eneste der har set dem?!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#15 elwood 19 år siden

Jeg kender dem godt, men det lyder som om du var ude efter en hel speciel episode 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 myggen 19 år siden

Det første :)

Men de er alle fede..
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#17 zombieman 19 år siden

man kan jo få denne her men jeg vil lige advare imod at det mere er en gennemgang af hvem der vandt og ikke så meget af showet http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=562771
Lick my plate you dog dick

Skriv ny kommentar: