Gravatar

#1 filmz-grev_michal 19 år siden

Nu spørger jeg sikkert dumt :) men jeg spørger nu alligevel *s*

Jeg har længe ærget mig over ikke at få optaget oscar-uddellingen hvert år, men tænkte så mon ikke man kan købe de forskellige shows på dvd, så man kunne hive dem frem når man kom i det nostalgiske hjørne :)

Synes ellers jeg har googlet mig lidt rundt omkring - men kan ikke finde det nogen steder. :(

Nogen der ved om de overhovedet er udgivet på et medie eller er det bare ærgeligt hvis man gerne ville kunne gense dem.

/Michal
Gravatar

#2 chandler75 19 år siden

Der er vist noget med at showet aldrig bliver udsendt på dvd og aldrig er kommet på vhs, da akademiet vil bibeholde den helt specielle ånd i showet, ved at det kun bliver vist én gang. Efterfølgende må der kun vises korte klip.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 chuck 19 år siden

Ja, det stinker max, at man ikke kan få det. De er for latterlige, jeg fatter ikke deres logik. Det giver da bare ekstra interesse. Hvis de vil hellige sig deres politik, kan de da vente fem år med at udgive det.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

jeg gad f.eks. godt at gense det år med Charlie Chaplin som kommer op på scenen, efter han sidst blev nægtet adgang til USa, så vidt jeg husker, kan bare huske jeg så et kort klip med det, da de gik gennem nogle highlights engang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 chuck 19 år siden

#4 Enig! Der er mange ting, som ville være fede at se igen. Coburns armbøjninger på en arm og hele skandalen med Elia Kazans æresoscar :)
Gravatar

#6 Spanner 19 år siden

Var det ikke Jack Palance, der lavede arbøjninger?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 chandler75 19 år siden

Jeg gad godt gense hele den pinlige Letterman forestilling :D

UMA-OPRAH! OPRAH-UMA!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 chuck 19 år siden

#6 Jo, min hjerne er ved at smelte. Coburn kunne knap stå på sine gigtramte ben, og nu vil jeg have ham til at lave armbøjninger. Undskyld James!
Gravatar

#9 filmz-grev_michal 19 år siden

*SS* er da glad for jeg ikke er den eneste der mener de burde være tilrådighed :) Nå jamen det lader jo til jeg må til usa og bryde ind i deres kælder for at se de gamle shows igen :)
Gravatar

#10 chuck 19 år siden

#9 Jeg er klar! Så skal vi bruge et tørklæde, en vandpistol, to garnnøgler, fire møtrikker og Hugh Hefner. Man kommer ingen vegne uden Hugh, det var ham Olsen-Banden manglede ;)

Skriv ny kommentar: