Gravatar

#1 filmz-yoshimura 20 år siden

Er der nogen, der har erfaringer med www.asiavcds.com ?

De virker lidt som et fuskerforetagende, men jeg kan jo tage fejl.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filt 20 år siden

Det ligner fusk, siden ALT har samme DTS-banner i toppen, og næsten alt er Special DTS-vesrion. :(
Mere mistænkeligt er det dog, med deres MANGE forskellige udgaver af Star Wars trilogien!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-banjo 20 år siden

tror ik du skal købe der fra. men det må du vel selv om. jeg handler ved www.dvdoo.dk og den lokale Expert, han kan skaffe film fra USA hjem, til normal pris :D
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

#3 Jo tak, jeg kender skam godt dvdoo samt mange andre udmærkede sites (både i Europa, USA og Asien), men nu spurgte jeg bare, fordi priserne på dette site er temmelig lave, og fordi de har udgaver af film, der er svære at få fat i andre steder (blandt andet den koreanske udgave af Volcano High).

Men summa summarum må være, at de er nogle fuskere, og at man nok ikke skal handle hos dem. Skod dem!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-banjo 20 år siden

hvilken anden gode sites er der med DVDer i DK :D plz tell need 2 now
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 20 år siden

#5: Jeg mener selv, at det absolut bedste danske site er www.axelmusic.dk - de har gratis forsendelse til hele verden! Man kan vælge at søge kun på R2, men for det meste er deres priser lidt (eller en del) lavere, hvis man køber R1.
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Problemet er bare, at de typisk er ca. 20 kr dyre end de fleste andre bl.a. DVDOO, men du har ret i at mht. R1 er de meget billige.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 20 år siden

#7: Ja, det er sandt, og dvdoo har ofte en del gode tilbud til en billig penge, men hvis man kun bestiller en enkelt titel, irriterer de 19,- i forsendelsesomkostninger mig noget så grusomt. Af en eller anden grund generer det mig mere end at give små 20,- mere for den på Axel og så få den leveret gratis, selv om det kommer ud på et. Call me weird :o)
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 7 Tja nu bestiller jeg sjældent en film ad gangen, så det er ikke så slemt for mig, men er der een jeg vil have når jeg er i en Axels butikker, så køber jeg den alligevel.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 Zelle 20 år siden

#8 - Jeg har det lidt på samme måde ;D Jeg tror at det er det med, at den pris der står ved varen er det man giver, og ikke en krone mere...
Plus at axelmusic også er godt fordi at de har et helt vildt godt udvalg...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: