Gravatar

#1 zamm- 13 år siden

Hej filmz folk!

I anmeldelsen af Avatar på BD kommer anmelderen ind på under ekstramateriale, at der kommer 3 udgivelser af filmen. Den første er allerede udkommet med en Blu-ray og DVD. Den anden er nu også udkommet med intet mindre end seks discs, hvoraf hver 3 af dem er hhv. blu-ray og alm. dvd discs. Den sidste udgivelse der angiveligt skulle komme, er udgivelsen med 3D-versionen, som de nuværende udgivelser endnu ikke ejer.
Spørgsmålet er så, om det er værd at vente på den udgivelse frem for den nuværende 6-discs udgivelse, som i den grad har været i min kikkert som et muligt juleønske/køb.

Men vil denne 3D-udgivelse så også indeholde alt det materiale som denne 6-disc også indeholder? Det er bare det jeg gerne vil vide, for så vil jeg nok vente! Håber I ved lidt mere end mig hvad det angår... :)

På forhånd tak!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#2 Michael Andersen 13 år siden

Et kvalificeret gæt er at der kommer flere udgaver af 3D-udgivelsen. Den 1. vil nok være meget lig med den man får ved køb af 3D-udstyr fra Panasonic, og så vil der senere hen engang komme en større udgivelse med alle versionerne af filmen + masser af ekstramateriale :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 13 år siden

jeg holder mig fra denne film sålænge det er Combo. Kom med en 3-disk blu-ray only udgave og jeg er game.

Skriv ny kommentar: