Gravatar

#1 soeren-rr 14 år siden

Hejsa.

Jeg har lige et par spørgsmål vedrørende filmen "Awake" med Hayden Christensen, Terrence Howard og skønne Jessica Alba, der for et stykke tid siden kørte på Canal+...

Kan det passe, at den endnu ikke er udgivet på DVD/Blu Ray på det danske marked? Jeg har ledt efter den længe, men uden held, og har i min søgen bl.a. forsøgt mig hos engelske HMV. De havde den godt nok, men desværre ikke med danske undertekster... Er der nogen der ved, om man kan købe den nogen steder herhjemme (med danske undertekster), eller evt. hvornår det bliver muligt? Måske nogen har hørt/læst om en release date for den på det danske marked, eller om man slet og ret har droppet at udgive den her, fordi markedet er for lille...?!

Jeg synes personligt filmen er rigtig god, og desværre overset, for den er enkel og godt skruet sammen, samtidig med at den er yderst tankevækkende og en øjenåbner for et yderst skræmmende emne, som er rigtig alvorligt, og desværre ikke enestående.
Skuespillet er i mine øjne ganske fornuftigt fra alle hovedpersonerne, og især Jessica Alba gør det godt. Ofte betvivles hendes evner som skuespiller, men i denne film, hvor hun har en noget uvant rolle, viser hun (efter min mening) at hun kan andet end at se godt ud :-)

- Søren

Skriv ny kommentar: