Halli halløj, nu så jeg lige man kunne få Babylon 5 boksen (inderholder alle filmene samt de fem sæsoner) inde på sendit.com, mit spørgsmål er om den er værd at investere i? Nu elskede jeg Firefly, så det ville ikke være dårligt at finde andre serier, der var lidt i samme "båd".
Udover det så har jeg længe overvejet at købe Farscape, men de er bare så fucking dyre, så har ikke lige fået taget mig sammen. Nu så jeg at axelmusic har dem på tilbud (australsk udgave), men er det virkelig de fulde sæsoner? På kun 6 discs... hvorimod de amrikanske er på 11. Det kan jo være de kan vendes? Anyway er der nogle der ved det evt? Og måske er der nogle der også gider forklare om de egentlig er værd at købe?
#1: Jeg kan KUN anbefale B5, det er så absolut den fedeste Sci-fi serie jeg nogensinde har set. (Selvom den nye BSG dælme ligger tæt på!)
Serien har dog nogle år på bagen og er en af de første serier der brugte ren CGI til alle rumscener, så effekterne er ikke ret gode, og specielt i først sæson ser det ret primitivt ud.
Men ser man bort fra det, så er det gennemgående plot igennem de 5 sæsoner noget af det bedste og velgennemtænkte jeg har set i en sci-fi serie. Allerede i første sæson er der masser af små hints og spor der til begivenheder der først sker i de sidste sæsoner. Det er SÅ fedt.
My recommendation: 42 thumbs up, and BUY, BUY, BUY!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1 PredatorX 18 år siden
Udover det så har jeg længe overvejet at købe Farscape, men de er bare så fucking dyre, så har ikke lige fået taget mig sammen. Nu så jeg at axelmusic har dem på tilbud (australsk udgave), men er det virkelig de fulde sæsoner? På kun 6 discs... hvorimod de amrikanske er på 11. Det kan jo være de kan vendes? Anyway er der nogle der ved det evt? Og måske er der nogle der også gider forklare om de egentlig er værd at købe?
#2 filmz-Kadann 18 år siden
Umiddelbart ser det ud til at forskellen mellem R1 og R4 holder sig til ekstramaterialet når vi taler om Farscape.
#3 Yoda 18 år siden
#4 filmz-Kadann 18 år siden
#5 PredatorX 18 år siden
#6 azathoth 18 år siden
Serien har dog nogle år på bagen og er en af de første serier der brugte ren CGI til alle rumscener, så effekterne er ikke ret gode, og specielt i først sæson ser det ret primitivt ud.
Men ser man bort fra det, så er det gennemgående plot igennem de 5 sæsoner noget af det bedste og velgennemtænkte jeg har set i en sci-fi serie. Allerede i første sæson er der masser af små hints og spor der til begivenheder der først sker i de sidste sæsoner. Det er SÅ fedt.
My recommendation: 42 thumbs up, and BUY, BUY, BUY!!! ;)
#7 PredatorX 18 år siden
Jamen det lover da positivt så:-) Tak for det, den kommer nok med i en bestilling snart så:-)
#8 filmz-Wacker 18 år siden
http://www.samarit.dk