Gravatar

#1 DonTolentino 12 år siden

Hej hej.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har set Babylon A.D. i Kassovitz's extended cut?

Jeg kan huske at have set den i dens theatrical release om bord et fly, og ligesom den generelle konsensus, så fandt jeg den ret så dårlig. Dog kunne jeg godt lide det verdens scenarie som filmen sætter op og jeg så mange muligheder i de religiøse allegorier som også blev præsenteret men ikke helt fulgt til dørs...

Når jeg så finder ud af at Kassovitz bagefter revser Fox for at have deformeret hans film til ukendelighed, så bliver jeg selvfølgelig interesseret i om den er noget værd i Extended Cut? En dystopisk sci-fi film, der i træk minder lidt om Children of Men (...en af mine yndlingsfilm), med masser af fortolkningsarbejde og instrueret af Kassovitz (La Haine), tror jeg er lige mig, men kunne godt tænke mig lidt feedback fra nogen der har set den, og som måske også kan sammenligne med bio-versionen.

Jeg ved godt at jeg bare burde finde den og se den, men jeg hader at indlemme nye film i min filmsamling, uden at de er særligt gode.

Skriv ny kommentar: