Gravatar

#1 Slettet Bruger [77411386] 18 år siden

Hej,

Jeg har selvfølgelig allerede geniale "Back to the Future" som 3-disc, men jeg tænkte på, om den 4. disk i den halvnye Collector's Set er noget værd? Altså, er der meget ekstramateriale derpå, og er det af god kvalitet?
Alt i alt, er 4-disc udgaven værd at købe bare for den 4. disk? Den koster nemlig kun 200,- på Dvdoo..
Gravatar

#2 kill the bills 18 år siden

Den er billiger ved cdwow.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [77411386] 18 år siden

Det er den da ikke? Derinde koster den 20 £ (216 kr.) på den Engelske afdeling, og på den Danske afdeling 250 kr. R1 udgaven er heller ikke billigere, den koster vist 44 $, ca. 255 kr., men den gider jeg heller ikke have.

Men desuden er det ikke prisen, jeg er interesseret i. Jeg er interesseret i at vide, om sættet er værd at købe pga. den 4. disk, eller om jeg godt kan beholde mit nuværende 3-disc sæt, fordi indholdet af 4. disk er dårligt..?
Gravatar

#4 maniac 18 år siden

med sparelink og voucher bliver den billigere hos cd-wow.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [77411386] 18 år siden

Ok. Men jeg er nu mere interesseret i at vide, om det er værd at købe 4-disc versionen, i stedet for den 3-disc version jeg har i forvejen? Altså, er ekstramaterialet på disk 4 godt, er der meget ekstramateriale på disk 4, eller er disk 4 ikke noget særlig?
Gravatar

#6 Kalle Ferm 18 år siden

Prøv igen, på et tidspunkt må der være nogen der svarer på dit spørgsmål. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [77411386] 18 år siden

Haha, de undviger hele tiden mit egentlige spørgsmål. ;-)
Gravatar

#8 Kalle Ferm 18 år siden

Det er måske en hemmelighed. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 maniac 18 år siden

Eller så er der bare ikke særlig mange der har købt den nye udgave?
Gravatar

#10 filmz-Daedalos 18 år siden

vil også gerne have et svar..

Skriv ny kommentar: