Nogle der ved om denne er digipack? Og i så fald, om det er den udgave der florerer i de danske butikker - deriblandt Blockbuster? :) Jeg har _endelig_ fået taget mig sammen til at starte på denne serie og den er jo fantastisk :) Jeg har indtil videre set afsnit 1-3, så planen er at købe resten i morgen.
På forhånd tak!
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#5 - nej ikke ifølge dem! Jeg skrev en klage til dem over at de havde annuleret min ordre, men de mente at det var min(!) fejl at jeg havde bestilt den til den pris... Sådan nogle tosser! De har ikke engang ret juridisk set, da jeg i min klage forklarede hvorfor jeg ikke havde handlet i ond tro, hvilket deres eneste redning kunne være...
Har af samme grund boycuttet CDON. Svensker-covers og tilbud der alligevel ikke gælder er ikke min smag... :-D
#1 filmz-canner 18 år siden
Nogle der ved om denne er digipack? Og i så fald, om det er den udgave der florerer i de danske butikker - deriblandt Blockbuster? :)
Jeg har _endelig_ fået taget mig sammen til at starte på denne serie og den er jo fantastisk :) Jeg har indtil videre set afsnit 1-3, så planen er at købe resten i morgen.
På forhånd tak!
#2 filmz-michaell 18 år siden
#3 Bates 18 år siden
#4 filmz-canner 18 år siden
Anyways, tak for svarene :)
#5 kill the bills 18 år siden
#6 McPeter 18 år siden
Har af samme grund boycuttet CDON. Svensker-covers og tilbud der alligevel ikke gælder er ikke min smag... :-D
#7 kill the bills 18 år siden