Gravatar

#1 filmz-inside 19 år siden

Nogen der ved om der er en dansk DVD udgivelse på vej af filmen "Banlieue 13" ? Vil nemlig sindsyg gerne have fat på den, og mit eneste alternativ er at købe den når jeg skal til schweiz på ferie.
Gravatar

#2 lagoni 19 år siden

Det lader ikke til den har haft premiere mange steder endnu, så jeg ville vente og se hvad der når at komme af udgivelser. Dog tror jeg ikke du skal forvente en dansk udgivelse snarest.

Du kan også købe den her
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 19 år siden

Nordisk Film er på vej med en dansk udgivelse. Jeg kender ikke release-datoen, men du kan jo skrive til dem og spørge. Filmen er ikke specielt god, men der er nogle rigtig fede actionscener i den, især i starten.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-inside 19 år siden

Okay, vidste ikke imdb havde sådan en funktion :) Men man kunne jo håbe at den kom direkte på DVD, og sprang biffen over i danmark. Har dog set den på andre hjemmesider i schweiz og frankrig hvor den bliver solgt med engelske undertekster også.

cool, vil da lige skrive en mail til dem og høre om det er noget man kan forvente inden for den nærmeste fremtid.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

#4 Jeg kan næsten garantere dig for, at den ikke kommer op i de danske biografer.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 filmz-vassago 19 år siden

Der er en dansk udgivelse på trapperne, Nordisk Film releaser d. 5 september filmen herhjemme.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-inside 19 år siden

kanon, tak for svaret. Så gider jeg ikke købe den når jeg skal på ferie

Skriv ny kommentar: