Vil bare lige mindre alle folk herinde om, at 'Deadwood' ikke er den eneste serie der tager sit emne seriøst. Den nye 'Battlestar Galactica' er mindst ligeså seriøs og "realistisk", hvilket overraskede mig meget, eftersom jeg halvt forventede en lidt mere campy og cheesy serie. Men DAMN den er fucking cool! Så første disc (mini-series) igår, og kan ikke vente med at gå igang med resten... Ahhh det er dejligt at vide, at 'Firefly' ikke er den eneste geniale sci-fi serie out-there. 'Farscape' skuffede mig lidt, men den er også ved at have nogle år på bagen. Nu håber jeg bare at 'Babylon 5' kan stå op imod de førnævnte, så kan jeg efterhånden være ligeglad med hvor mange elendige sci-fi film, der kommer i biografen... Jeg har mine tv-serier:-)
I samme åndedrag vil jeg på det kraftigste fraråde alle at købe 'A Sound of Thunder'. Effekter og kamera føringen er så amatør agtig, at jeg ikke vidste om jeg skulle grine eller græde. Derfor måtte jeg løbe hen til min DVDafspiller og trykke på eject, inden flere rædsler skulle ødelægge mit i forvejen sparsomme syn. Det eneste positive jeg kan sige om hele episoden, er at jeg fik min kæreste til at se 'Corpse Bride' som hun ellers ikke gad at se... Nåja, SKAL I patout eje '...of Thunder' så køb den hollandske Tin udgave. Den er ret cool, ærgeligt de ikke laver tilsvarende udgaver i R1.
#7: Håber ikke du bliver skuffet, B5 har jo, i endnu højere grad end Farscape, en del år på bagen. Så effekterne er ikke lige top notch. Historien til gengæld... mmmm-goood! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Hvis historien og personerne i en sådan serie er gode, så er effekter mindre vigtige, ihvertfald for mit vedkommende. Jeg bliver ligeså godt underholdt af en serie fra 70'erne som en serie fra 90'erne, hvis udførelsen bare er i orden. :)
#6 lyder sq godt :) glæder mig allerede som et lille barn til jul! for det er jo en genial serie... puha.. tror sq næsten jeg vil sætte mig hen og se den... igen!
#1 PredatorX 18 år siden
I samme åndedrag vil jeg på det kraftigste fraråde alle at købe 'A Sound of Thunder'. Effekter og kamera føringen er så amatør agtig, at jeg ikke vidste om jeg skulle grine eller græde. Derfor måtte jeg løbe hen til min DVDafspiller og trykke på eject, inden flere rædsler skulle ødelægge mit i forvejen sparsomme syn. Det eneste positive jeg kan sige om hele episoden, er at jeg fik min kæreste til at se 'Corpse Bride' som hun ellers ikke gad at se... Nåja, SKAL I patout eje '...of Thunder' så køb den hollandske Tin udgave. Den er ret cool, ærgeligt de ikke laver tilsvarende udgaver i R1.
#2 filmz-Bruce 18 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 filmz-gatnuk 18 år siden
Seriøs fantastisk serie! og ja E.J. Olmos er helt fantastisk.
Nogen som forresten ved noget om hvornår de sender HELE sæson 2 på gaden, istedet for den ½ man kan få nu
#5 filmz-Bruce 18 år siden
#6 azathoth 18 år siden
#7 PredatorX 18 år siden
Nope ikke endnu desværre. Jeg skal nok skrive når første sæson er blevet set:-)
#8 azathoth 18 år siden
#9 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis historien og personerne i en sådan serie er gode, så er effekter mindre vigtige, ihvertfald for mit vedkommende. Jeg bliver ligeså godt underholdt af en serie fra 70'erne som en serie fra 90'erne, hvis udførelsen bare er i orden. :)
#10 filmz-gatnuk 18 år siden