Yeah baby! Der findes ikke en bedere Sci-Fi serie end BSG. Dog håber jeg ikke at de laver alt for mange sæsoner, så det ender med at blive en tynd historie. De skal stoppe imens legen er god. Måske 4-5 sæsoner? Og så lave en spin-off serie hvis de vil lave mere. Jeg er bare bange for at de måske fucker det hele op på et tidspunkt hvis de fortsætter for længe.
Jeg håber nu også at de stopper i god tid. Den gamle BSG blev desværre lidt af en parodi til sidst, da de åbenbart blev ved med at bygge videre på historien, hvilket ikke endte med et specielt godt resultat, efter hvad rygterne siger.
#4 Den gamle BSG var nærmest en parodi lige fra start. ;) Dog kan jeg huske at jeg syntes at den var fed som barn. Når jeg ser noget fra den gamle BSG idag så grimmer jeg mig over det dårlige skuespil. Den gamle serie er dog ret morsom på den kiksede ufrivilige måde. :)
#1 filmz-Bruce 19 år siden
BSG har fået forlænget sin kontrakt og sæson 3 er på tegnebrædtet. Nyheden er set hos ICV2.
Og derudover en meget meget interessant artikel.
#2 vapor 19 år siden
Dog håber jeg ikke at de laver alt for mange sæsoner, så det ender med at blive en tynd historie. De skal stoppe imens legen er god. Måske 4-5 sæsoner?
Og så lave en spin-off serie hvis de vil lave mere.
Jeg er bare bange for at de måske fucker det hele op på et tidspunkt hvis de fortsætter for længe.
#3 filmz-Bruce 19 år siden
Ja, 4-5 sæsoner ser jeg også som optimalt for en serie. Stop mens legen er god.
Men du skal ikke være bange for, at de fucker op. Bare se Deadwood. De fucker konstant op og det bliver bare bedre!
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg håber nu også at de stopper i god tid. Den gamle BSG blev desværre lidt af en parodi til sidst, da de åbenbart blev ved med at bygge videre på historien, hvilket ikke endte med et specielt godt resultat, efter hvad rygterne siger.
#5 vapor 19 år siden
Dog kan jeg huske at jeg syntes at den var fed som barn. Når jeg ser noget fra den gamle BSG idag så grimmer jeg mig over det dårlige skuespil. Den gamle serie er dog ret morsom på den kiksede ufrivilige måde. :)
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 myggen 19 år siden