Gravatar

#1 KEiZ 19 år siden

Hej
Sidder i en jungle af DVD sider og leder efter diverse titler, og støder fx. på DVDZone2 og Alias sæson 3 er her fx. over 100 kr. billigere end jeg har kunne finde den andre steder, MEN!!

jeg er sku lidt bange for at kaste mig ud i at købe fra nye sider, da diverse fælder så som fragt og told har gjort ondt før.

Jeg syntes det kunne være virkeligt fedt hvis man kunne oprette en samlet vurdering af de verse sider der sælger fx. DVD'er mm. findes der en sådan side eller???
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Der findes flere tråde her på filmz' forum, der netop om handler dette emne. Jeg er desværre på vej ud af døren, men du kan selv kigge lidt rundt. Tror en af trådene hedder "Hvor køber i jeres film" eller noget lignende.

Hvis du ikke finder det, skal jeg nok lige finde dem når jeg er kommet ud på teknikum.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 19 år siden

#1/2 Der har vist før været talt om at oprette en forhandlertråd, hvilket må siges at være en god ide med alle de spørgsmål, der efterhånden er blevet stillet flere gange.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Ja, lad os få en forhandlertråd - det ville være lækket!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 dyg 19 år siden

#3 - Ja, det blev diskuteret i føromtalte tråd, som jeg ikke lige har haft tid til at kigge efter endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 rubkick 19 år siden

Begge sider er gode. Den side med filmen på er selvfølgelig at foretrække, men siden med tekst kan også være ret flot med grafik og den slags. En untagelse er dog dobbeltsidede dvd'er. Der er der dødt løb!
;)
Gravatar

#7 jacob_uno 19 år siden

Jeg benytter mig som oftest af play.com, cd-wow.com eller axelmusic.dk. På disse sider kan man få frit leveret, og med undtagelse af cd-wow, er udvalget stort. Dog har cd-wow tit de bedste tilbud på obskure regioner.
Chenny!
Gravatar

#8 kasper0204 19 år siden

#1 - Jeg har selv kigget efter Alias Sæson 3, og har fundet den til 599 MED danske undertekster, du skal være opmærksom på, at priserne kan svinge MEGET om der er, eller ikke er danske undertekster (nærmere sagt, hvilke Region den er) bare lige hvis du nu ikke havde tjekket det ;)

Skriv ny kommentar: