#10 Jeg har endnu ikke oplevet told på bestillinger fra dvdpacific, men har været uheldig to gange med play. Dertil skal det lige siges at der står 11 (dvdpacific) - 80 (play) i antal bestillinger, man kan ikke være heldig hver gang. :)
Det er nu heller ikke min oplevelse af Play. Hvis de har varen på lager, bliver den som regel pakket og sendt samme dag som jeg har bestilt den, eller dagen efter. Jeg modtager som regel mine ordrer derfra under en uge efter bestilling, hvis det er lagervarer.
Play er hurtige og stabile. De får topkarakterer hos mig, ligeledes gør Axel - hurtig levering og gode priser. Play har dog problemet med at de sender fra jersey, hvilket betyder toldrisiko.
Til diskussionen om dvdpacific skal det siges at de (selv med cd-wow inklusive) har den langsommeste levering af alle de nævnte forhandlere - man skal vælge deres dyrere 'priority mail' fragtsystem for at få nogenlunde normal leveringstid (14 dage). Jeg har oplevet en forsvunden sending hvilket resulterede i 3mdrs ventetid før den erstattende sending dukkede op - det synes jeg ikke er acceptabelt.
En kammerat der bestilte hos pacific måtte bøde for en af hans forsendelser i tolden her i Frankrig (de franske toldere er normalt , som alle andre franskmænd, meget dovne). Mine egne sendinger fra pacific har dog sneget sig uden om toldmonstret, selvom de var på grænsen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Problemet med Play er at de ikke altid bruger indersiden når de pakker dvd'er ind til forsendelse. Omlever en del gange at dvd'en/boxen kun lige kan være i kuverten. Det ligner nærmest at den vil ud igen pga. klaustrofobi. Men de sender hurtigt
CD-wow synes jeg er faldet af på en efter at de har fået flytte deres kundeservice til Cypern. Der er ret tit hvor man swkal vente et pænt stykke tid på at varen sendes eller at man modtager mailen om varen er sendt Hvis varen er i restordre fik man tidligere en mail om hvornår de regner med at få varen hjem igen, i dag skal man sidde og afvente
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#17 Vær dog opmærksom på at Ezy pålægger fragtprisen efter du har bestilt. Jeg mener du kan læse om deres fragtpriser på siden, men de dukker ikke op på din bestilling - først når du modtager din ordrebekræftelse bliver det lagt til. Det overraskede mig, da jeg åbenbart ikke havde læst det med småt, men filmene jeg bestilte var alligevel ganske billige så det gjorde ikke det store.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 chandler75 17 år siden
#12 dolphinfriendly 17 år siden
#13 filmz-Kadann 17 år siden
Det er nu heller ikke min oplevelse af Play. Hvis de har varen på lager, bliver den som regel pakket og sendt samme dag som jeg har bestilt den, eller dagen efter. Jeg modtager som regel mine ordrer derfra under en uge efter bestilling, hvis det er lagervarer.
#14 El vez 17 år siden
Til diskussionen om dvdpacific skal det siges at de (selv med cd-wow inklusive) har den langsommeste levering af alle de nævnte forhandlere - man skal vælge deres dyrere 'priority mail' fragtsystem for at få nogenlunde normal leveringstid (14 dage). Jeg har oplevet en forsvunden sending hvilket resulterede i 3mdrs ventetid før den erstattende sending dukkede op - det synes jeg ikke er acceptabelt.
En kammerat der bestilte hos pacific måtte bøde for en af hans forsendelser i tolden her i Frankrig (de franske toldere er normalt , som alle andre franskmænd, meget dovne). Mine egne sendinger fra pacific har dog sneget sig uden om toldmonstret, selvom de var på grænsen.
#15 filmz-Jessmoeller 17 år siden
Omlever en del gange at dvd'en/boxen kun lige kan være i kuverten. Det ligner nærmest at den vil ud igen pga. klaustrofobi.
Men de sender hurtigt
CD-wow synes jeg er faldet af på en efter at de har fået flytte deres kundeservice til Cypern.
Der er ret tit hvor man swkal vente et pænt stykke tid på at varen sendes eller at man modtager mailen om varen er sendt
Hvis varen er i restordre fik man tidligere en mail om hvornår de regner med at få varen hjem igen, i dag skal man sidde og afvente
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#16 elwood 17 år siden
Dvd-Pasific lægger også højt fordi de har så fede udgivelser, og god service.
Vaskebjørnen er self. også på min liste over farvorit forhandler, har netop i dag brugt lidt penge der blandt andet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 Herrguth 17 år siden
Jeg ved godt at de sender fra Australien og at der derfor er chance for told, men hvordan er deres indpakning af forsendelser?
#18 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har handlet derfra et par gange og har været ganske tilfreds med resultatet hver gang.
#19 Eserage 17 år siden
#20 El vez 17 år siden