Gravatar

#1 martin_v 17 år siden

Hey.

Nogen der har nærstuderet de forskellige versioner af den nye 5 disc udgivelse? Jeg kan nemlig se, at Play har den til 18 pund og axel music har den til 60 euro. Lidt en forskel, hvis man er ligeglad med at få et brev fra Mr Scott og et par figurer. Så længe jeg får alt dvd materialet, så er jeg sgu glad.

Play:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1060499/Blade-Runne...

Axel:
http://www.axelmusic.com/productDetails/0853911448...
Gravatar

#2 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Ja. Hvad er du i tvivl om? Den billige er bare 5-disk-udgaven for sig selv (i øvrigt skulle den engelske udgave have danske tekster). Den dyre på Axel er en Limited Edition med en masse gejl til samleren.

Der kommer også en endnu billigere 2-disk-udgave, som kun indeholder Final Cut + en baggrundsdokumentar. Desuden kommer den på HD og Blu-Ray i Europa i januar.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#3 martin_v 17 år siden

Cool, tak for svar. Var bare i tvivl om, at den dyre måske skulle have mere materiale i form af film eller kommentarspor osv. Tror jeg snupper den engelske så.
Gravatar

#4 SpielbergFreak 17 år siden

Martin for helved du skal da have kufferten!!! Jeg kan ikke engang lide filmen, og jeg skal da have kufferten!!!!

Kom ind i kampen!:-)
Gravatar

#5 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#3 - Det var planen oprindeligt. Warner annoncerede først, at kufferten ville indeholde 5 disk, mens den almindelige udgave kun ville have 4 disk. Heldigvis ombestemte de sig.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#6 FixX 16 år siden

Nogen der har et link til udgivelsen med danske tekster? Eller ved hvornår den kommer eller er der DK subs på? Hvis de links der allerede er har dk så underskylder jeg forseelsen med sygdom i familien ;)
Gravatar

#7 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Den engelske udgave har også danske tekster. Og ellers så udgiver Warner den i morgen (tirsdag den 4.) herhjemme. Dansk HD-DVD og Blu-ray følger i januar.
Gravatar

#8 filmz-CAADK 16 år siden

Kan sku ikke finde ud af hvad for version jeg vil have. På den ene side vil jeg gerne have kufferten, på grund af alle de fede ting der er i, og når jeg har ventet så længe på filmen, burde jeg have den ultimative. På den anden side er den dobbelt så dyr som den almindelige, og det er svært at vurdere hvor gode de ting der er med er, uden at se dem. Hvad gør i?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#9 thomasegebaek 16 år siden

Jeg får den højst sandsynligt med posten imorgen... glæder mig? det tror jeg nok jeg gør
Gravatar

#10 Steve 16 år siden

nu skal jeg ikke kunne sige om det er rigtigt men på cd-wow står der at UK udgaven kun har English, German, Spanish undertekster.

Nogen der har UK versionen og ved med sikkerhed om der er danske undertekster med ?

Skriv ny kommentar: