Lige for at gøre folk opmærksomme på at Casshern er udkommet på DVD nu :)
Lækker film må jeg sige. Har modtaget min 3 disk box fra axelmusic. Der er dog ikke tekster på de to bonus disc, så der skal man lige pudse sit japanske lidt af hehe
#1 Enig, det er en rigtig god film og sikke et lydmix full-rate DTS-ES diskret
#2 Da axelmusic stopper deres import fra Korea, tror jeg ikke den bliver meget billigere, når den engang kommer fra Korea. Så skal man til Laserdisken eller Adrenafilm.de og her kommer filmen op i mindst 250 plus porto. CD-WOW tager kun de koreanske film hjem, som der er stor efterspørgsel på. Men den kommer også i USA engang. DreamWorks har distributions rettighederne og viser den som en limited biorelease engang næste forår, hvorefter den til sommer (formentlig) kommer på R1 DVD. Men den får ikke samme lydmix, da amerikanere ikke udsender Full-Rate DTS. Seneste eksempel er "Ghost In The Shell: Innocence" som i Japan blev udsendt med Full-Rate DTS-ES diskret og i USA kommer den 28. december med Dolby Digital 5,1 (det er også DreamWorks, der udsender Ghost In The Shell: Innocence)
well jeg har før købt igennem yesasia... det hænder at de er billige så det kan betale sig. Ellers er jeg ret sikker på Casshern nok skal komme på cdwow hvis det er :)
#1 filmz-dkwolf 20 år siden
Lækker film må jeg sige. Har modtaget min 3 disk box fra axelmusic.
Der er dog ikke tekster på de to bonus disc, så der skal man lige pudse sit japanske lidt af hehe
#2 Skum 20 år siden
#3 filmz-dkwolf 20 år siden
lidt men det går nok :) har ikke brugt så mange penge på DVDer den her måned
#4 Skum 20 år siden
#5 jjj 20 år siden
#2 Da axelmusic stopper deres import fra Korea, tror jeg ikke den bliver meget billigere, når den engang kommer fra Korea. Så skal man til Laserdisken eller Adrenafilm.de og her kommer filmen op i mindst 250 plus porto. CD-WOW tager kun de koreanske film hjem, som der er stor efterspørgsel på.
Men den kommer også i USA engang. DreamWorks har distributions rettighederne og viser den som en limited biorelease engang næste forår, hvorefter den til sommer (formentlig) kommer på R1 DVD. Men den får ikke samme lydmix, da amerikanere ikke udsender Full-Rate DTS. Seneste eksempel er "Ghost In The Shell: Innocence" som i Japan blev udsendt med Full-Rate DTS-ES diskret og i USA kommer den 28. december med Dolby Digital 5,1 (det er også DreamWorks, der udsender Ghost In The Shell: Innocence)
#6 Skum 20 år siden