Gravatar

#1 filmz-Michael Ipsen 17 år siden

Hey! .. Negen der ligger inde med noget, eller kan give en lille hentydning til Hvor jeg måske kan finde noget ? :)
Gravatar

#2 filmz-Michael Ipsen 17 år siden

Nogen*
Gravatar

#3 filmz-Michael Ipsen 17 år siden

Hvis muligt, over 10kr's vouchers ;P
Gravatar

#4 Steve 17 år siden

Ved godt jeg ikke svare på dit spørgsmål men...
Det er ikke hver at bruge cd-wow... du skal vente meget længe på din vare, hvis du overhoved får dem tilsendt, mit råd til dig find et andet sted at handle
Gravatar

#5 filmz-Michael Ipsen 17 år siden

4#
Ja, er jeg godt klar over, men hvis jeg kan spare 30-40-50 kr, i forhold til et andet sted, så kan jeg godt vente 2-3 ekstra uger =)
Gravatar

#6 Bony 17 år siden

#5 - Eller aldrig modtage noget overhovedet. Jeg måtte desuden ud i en led gang tovtrækning med grimme mails før jeg overhovedet kunne få mine penge refunderet. Nogle er heldige, andre er ikke.

Tilføjelse: Det er desværre blevet mere og mere 'almindeligt' at de skider på deres kunder. Dårlig service og en meget langsom forretning. Desuden var jeg ret træt af at deres hjemmesides oplysninger, omkring deres lagerstatus var meget begrænset.

Jeg bruger ihvertfald ikke CD-Wow igen.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7 dyg 17 år siden

Det gør sgu ondt at høre sådanne historier om CD-Wow. For dælan hvor har jeg købt mange dvd'er og cd'er der igennem de sidste 5 år, uden at have nogen som helst problemer med dem.

Håber godt nok, at de får alt på ret køl igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 Kalle Ferm 17 år siden

Jeg har haft de samme problemer - holder mig også fra dem indtil de lærer at tage sig sammen igen.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: