Romance er altså ret dårlig. Herzog bokaen fås ret billigt på Amazon (gennem en af forhandlerne på deres marketplace, så man slipper for told - se heads up tråden). Jeg har dog ikke tjekket om cdon er billigere - er holdt op med at bruge dem efter BoB og LOTR:RotK fadæserne.
Jeg har ikke selv set Romance. Salo´ er hård kost, mens resten sagtens kan anbefales, selv om man må leve med svenske eller norske subs på de tre midterste titler.
Jeg bestilte en genudgivet syrerock-CD via en Cayman Islands-baseret tredjepartsforhandler på Amazon for snart et halvt år siden. De startede med at hæve beløbet for CD'en. Jeg har ikke hørt fra dem i de sidste 5 måneder. Tiden er vist inde til en afbestilling(!)
#1 jacob_uno 19 år siden
#2 filmz-erasure 19 år siden
The Good, The Bad & The Ugly
Veiviseren
Hrafninn Flýgur
Í Skugga Hrafnsins
Salo'
Romance X
#3 filmz-kaotmus 19 år siden
Herzog bokaen fås ret billigt på Amazon (gennem en af forhandlerne på deres marketplace, så man slipper for told - se heads up tråden). Jeg har dog ikke tjekket om cdon er billigere - er holdt op med at bruge dem efter BoB og LOTR:RotK fadæserne.
#4 filmz-erasure 19 år siden
Jeg bestilte en genudgivet syrerock-CD via en Cayman Islands-baseret tredjepartsforhandler på Amazon for snart et halvt år siden. De startede med at hæve beløbet for CD'en. Jeg har ikke hørt fra dem i de sidste 5 måneder. Tiden er vist inde til en afbestilling(!)
#5 filmz-msg21 19 år siden
#6 lagoni 19 år siden
#7 filmz-msg21 19 år siden