jeg overvejer at bestille en tv-serie fra cdwow, jeg kan finde den paa den danske underside af cdwow i region 2 til 3x prisen af den region 1 udgivelse, man kan finde paa deres hovedside. Hvis jeg bestiller region 1 udgivelsen fra hovedsiden, afsender de den saa fra et eu land? eller er der chance for at jeg bliver paakraevet at betale told og afgift?
Jeg har bestilt derfra 2 gange nu, og næsten kun haft gode oplevelser. Første film jeg bestilte kom aldrig frem (tror en fra PostDK har haft lidt for lange fingre), men sendte en mail og samme aften fik jeg svar om at en replacement order ville blive sendt med det samme, og filmen ankom 2-3 dage efter!
Min 2. bestilling var 4 film da de havde et 24-timers tilbud, det tog lidt over en uge og så havde jeg dem.
Jeg vil bestemt bestille derfra igen, pga. fornuftige priser, ingen toldrisisko og indtil videre, rigtig god service :)
Deres DVD'er bliver vidst sendt fra Hong-Kong i øvrigt. I mine tilfælde i hvertfald.
Hvis de bliver sendt fra Hong Kong, burde da der være toldrisiko? Men jeg har også fået film fra dem fra Sverige og Østrig, de har et spøjst og til tider effektivt system.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7 Så vidt jeg ved sender de fra lande uden for EU men VIA forskellige lagre i lande som f.eks. Sverige og Østrig - derfor er der ingen risiko for told, fordi pakken bliver sendt til Danmark fra et andet EU land (selv om pakken oprindeligt blev afsendt fra et land uden for EU).
Systemet minder vist lidt om det, som Axel Music praktiserer (tror jeg nok).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er vist stadigt meget op og ned. Hvis du bestiller de populære titler, så er de rimeligt hurtige. Bestiller du noget mere obskurt, så kan det vare en evighed. On the good side, så har jeg da lige fået leveret min BFI-dvd med den originale Godzilla. Jeg havde ellers glemt alt om den. Jeg bestilte tilbage i februar.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 filmz-saku 16 år siden
Hvis jeg bestiller region 1 udgivelsen fra hovedsiden, afsender de den saa fra et eu land?
eller er der chance for at jeg bliver paakraevet at betale told og afgift?
#2 MadMartigan 16 år siden
De har de længste leveringstider, jeg har oplevet fra en dvd-sælgende side...
#3 filmz-saku 16 år siden
Men har dog glemt hvad de brokkede sig over.
#4 icetea 16 år siden
Min 2. bestilling var 4 film da de havde et 24-timers tilbud, det tog lidt over en uge og så havde jeg dem.
Jeg vil bestemt bestille derfra igen, pga. fornuftige priser, ingen toldrisisko og indtil videre, rigtig god service :)
Deres DVD'er bliver vidst sendt fra Hong-Kong i øvrigt. I mine tilfælde i hvertfald.
#5 lagoni 16 år siden
#6 icetea 16 år siden
Hehe ok Sverige og Østrig også.. ja det er da lidt sjovt at tingene bliver sendt fra så forskellige steder.
#7 lagoni 16 år siden
#8 filmz-yoshimura 16 år siden
Systemet minder vist lidt om det, som Axel Music praktiserer (tror jeg nok).
#9 MadMartigan 16 år siden
#10 filmz-Le Samouraï 16 år siden