Gravatar

#1 pulse83 18 år siden

Blev lige mega skuffet.

Blev færdig med 2. sæson af Deadwood igår og var klar til at sætte tænderne i kommentarsporene, som der reklameres for på coveret under slipcasen. Er jeg den eneste der ikke kan finde kommentar-sporene? :(

Har iøvrigt set både Sæson 1 og 2 lige efter hinanden på små to ugers tid, og mens 1. sæson klart er min favorit, er 2. sæson dog ikke langt bagefter. Jeg følte at mange af karaktererne var radikalt ændret i springet fra 1. til starten af 2. sæson. Men bottom cocksucking line er at det er en serie af nærmest absurd høj kvalitet hele vejen igennem. Der er ingen overflødige eller uinteressante afsnit. Og det er altsammen herligt underspillet. Den indviklede dialog kan dog være svær at få fat på en gang imellem. Men så må man jo bare se den igen. :) :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

Specielt Trixie skifter karakter.

Dog er det sjovt at se, hvorledes Garret Dillahunt, der spiller Jack McCall, efter dennes død kan ses i rollen som Francis Wollcot. Suvrænt genbrug af skuespiller ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: