Som Langianer er det er for øvrigt ret blæret at se, at de har taget "Ministry of Fear". Det er en ganske fremragende thriller, men en meget overset en af slagsen. Jeg tror faktisk ikke, jeg kender nogen andre, der har set den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Som Langianer er det er for øvrigt ret blæret at se, at de har taget "Ministry of Fear". Det er en ganske fremragende thriller, men en meget overset en af slagsen. Jeg tror faktisk ikke, jeg kender nogen andre, der har set den.
Jeg har aldrig set den men den lyder yderst spændene og når det er Lang tror jeg ikke der er så meget at gøre den skal på hylden
Jeg har solgt de fleste af mine udgivelser, men en top 10 for mit vedkommende vil omtrent se således ud:
All That Heaven Allows Berlin Alexanderplatz By Brakhage: An Anthology Carl Theodor Dreyer Box Set Eclipse Series 3: Late Ozu Eisenstein: The Sound Years Salò, or the 120 Days of Sodom Seven Samurai Solaris The Passion of Joan of Arc
#21 Thomsen 11 år siden
#22 zombieman 11 år siden
Uh den havde jeg slet ikke set den var ikke på listen før men den skal da på hylden istedet for dvden
#23 Thomsen 11 år siden
#24 Benway 11 år siden
#25 zombieman 11 år siden
Jeg har aldrig set den men den lyder yderst spændene og når det er Lang tror jeg ikke der er så meget at gøre den skal på hylden
#26 Pécuchet 11 år siden
All That Heaven Allows
Berlin Alexanderplatz
By Brakhage: An Anthology
Carl Theodor Dreyer Box Set
Eclipse Series 3: Late Ozu
Eisenstein: The Sound Years
Salò, or the 120 Days of Sodom
Seven Samurai
Solaris
The Passion of Joan of Arc