Gravatar

#21 Thomsen 11 år siden

The Blob (1958) bliver også opgraderet til blå.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#22 zombieman 11 år siden

Thomsen (21) skrev:
The Blob (1958) bliver også opgraderet til blå.


Uh den havde jeg slet ikke set den var ikke på listen før men den skal da på hylden istedet for dvden
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#23 Thomsen 11 år siden

Jeg skal også have opgraderet min. Twilight Time udgiver i øvrigt 1988-remaket på BD i løbet af 2013.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#24 Benway 11 år siden

Som Langianer er det er for øvrigt ret blæret at se, at de har taget "Ministry of Fear". Det er en ganske fremragende thriller, men en meget overset en af slagsen. Jeg tror faktisk ikke, jeg kender nogen andre, der har set den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#25 zombieman 11 år siden

Benway (24) skrev:
Som Langianer er det er for øvrigt ret blæret at se, at de har taget "Ministry of Fear". Det er en ganske fremragende thriller, men en meget overset en af slagsen. Jeg tror faktisk ikke, jeg kender nogen andre, der har set den.


Jeg har aldrig set den men den lyder yderst spændene og når det er Lang tror jeg ikke der er så meget at gøre den skal på hylden
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#26 Pécuchet 11 år siden

Jeg har solgt de fleste af mine udgivelser, men en top 10 for mit vedkommende vil omtrent se således ud:

All That Heaven Allows
Berlin Alexanderplatz
By Brakhage: An Anthology
Carl Theodor Dreyer Box Set
Eclipse Series 3: Late Ozu
Eisenstein: The Sound Years
Salò, or the 120 Days of Sodom
Seven Samurai
Solaris
The Passion of Joan of Arc
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: