Så sker det endeligt! Criterion hopper med på HD-bølgen:
Dear Criterion Collection Newsletter subscriber,
We’ve got some exciting news for this fall, and we wanted you to hear it first.
Our first Blu-ray discs are coming! We’ve picked a little over a dozen titles from the collection for Blu-ray treatment, and we’ll begin rolling them out in October. These new editions will feature glorious high-definition picture and sound, all the supplemental content of the DVD releases, and they will be priced to match our standard-def editions.
Here’s what’s in the pipeline:
The Third Man Bottle Rocket Chungking Express The Man Who Fell to Earth The Last Emperor El Norte The 400 Blows Gimme Shelter The Complete Monterey Pop Contempt Walkabout For All Mankind The Wages of Fear
Alongside our DVD and Blu-ray box sets of The Last Emperor, we’ll also be putting out the theatrical version as a stand-alone release in both formats, priced at $39.95. Our Blu-ray release of Walkabout will be an all-new edition, featuring new supplements as well as a new transfer; we will also release an updated anamorphic DVD of Nicolas Roeg’s outback masterpiece at the same time.
Bottle Rocket kommer endeligt, efter at rygterne har gået om filmen i flere år, og Chungking Express er tilbage hos Criterion (som også udgav den på laserdisc for mange år siden). Men det bedste er, at priserne bliver de samme som SD-udgivelserne!
Gad vide, hvordan det kommer til at se ud med regionskodningen?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Bottle Rocket kommer endeligt, efter at rygterne har gået om filmen i flere år, og Chungking Express er tilbage hos Criterion (som også udgav den på laserdisc for mange år siden). Men det bedste er, at priserne bliver de samme som SD-udgivelserne!
Gad vide, hvordan det kommer til at se ud med regionskodningen?
#2 filmz-Bruce 16 år siden
Third Man, Gimme Shelter og Wages of Fear!!! Men Third Man er en absolut 1'er på listen. Mit hjerte hopper af ekstase!!!
#3 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 dolphinfriendly 16 år siden
#5 Bates 16 år siden
Nu skal jeg bare lige have anskaffet mig en blu-ray afspiller først :)
#6 filmz-Fjolle 16 år siden
Det kunne være at man skulle til at opgradere til HD så..
#7 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#8 dyg 16 år siden
Men helt enig, fremragende nyhed. Jeg ser dog ikke frem til de lange samtaler med min bankrådgiver :)
#9 Bates 16 år siden
#8 - Ja det er meget rart, men ville dog hellere møde kl 8 og få fri kl 16, i stedet for 10 til 18. :)
#10 dyg 16 år siden