Er der nogen, der kan forklare, hvorfor der ofte er undertekster på de skandinaviske sprog på R4 udgivelser, dvs. de australske? Jeg ved godt, at der på mange udgivelser er undertekster på helt op til 20 sprog eller mere, men på de australske er der ofte engelske tekster og så tekster på dansk, svensk, norsk og finsk. Que?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Mange r4 er faktisk r2 film, hvorfor ved jeg ikke, men da jeg selv købte Batman Legacy var det en r4 udgivelse men 2 af filmene kunne godt spille i min r2 afspiller
Jeg har også undret mig over, hvorfor en r4 udgivelse har dansk tekstning. Jeg købte forleden X-Files Season 5 på r4, og den havde sku danske undertekster - spøjst!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#2: Ja, der står fote også "Region 2/4" hos diverse forhandlere, men det er da spøjst, at de så lige vælger den skandinaviske R2.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
# 1 I følge en kilde hos SF har oplyst, at de er rent faktisk er de samme discs som sælges i både England og Australien bare med lokalt cover fx Fight Club er en af dem. Det gøres for at holde omkostningerne nede, da Australien deler video-system, men en del af landene i Europa.
#7: But still ... derfor behøver de jo ikke bruge den skandinaviske R2; de kunne lige så godt bruge den britiske, eller hur?
Det er et spørgsmål om censur. Australien er ikke underlagt lige så skrappe regler for voksencensur som UK, og derfor undgår de helst at bruge de britiske masters.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 filmz-yoshimura 20 år siden
#2 filmz-jimmil 20 år siden
Meget meget mystisk
#3 Yoda 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 HeavyClaus 20 år siden
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
#9 filmz-Le Samouraï 20 år siden
#10 filmz-Crystalstar1200 20 år siden