Gravatar

#11 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg må erkende at jeg ikke har brugt det ret meget, mest fordi jeg tit synes at filmeselskaberne har travlt med at gøre menuerne supersmarte at se på, i stedet for at gøre dem brugervenlige.

Men jeg er da bestemt glad for at der er mulighed for mere ekstramateriale, så længe det bare bruges fornuftigt. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12 filmz-Bruce 14 år siden

#10 At gøre en indsats er også flot, men man skal jo heller ikke kimse ad, at man har sin egen smag og virker det ikke for én, så skal man måske blot leve med det :) Jeg læste bogen som 15 årig, så den med de gamle i TV dengang og hørte om de gamles oplevelser med filmen, da de var børn og boede i Jylland. Og så er jeg vokset op med at se gamle film, rigtig mange og jeg tror på ordsproget

"Det man i ungdommen nemmer, man ej i alderdommen glemmer", hvilket også er en årsag til at min datter bliver podet på kryds og tværs, så hun bliver åben for forskellige indtryk, inden hun bliver teenager og hun bliver påvirket i forkert retning af vennerne, uden at være polstret dertil :)

Derudover er der masser af gamle film, jeg heller ikke finder fantastiske. Wizard of Oz er en flot film, men det er heller ikke en som siger mig så meget.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 MOVIE1000 14 år siden

Op har et super ekstra materiale der bare gør filmen endnu bedre og de forklarer små detaljer som jeg først lod mærke til efter jeg havde set ekstramaterialet og jeg synes at menuerne i Op er meget brugervenlige og simpel
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Rubenz 14 år siden

Det skal dog siges at BD-live er langt fra på alle Blu-ray's der har det, tjekkede lige mine igennem og fandt 1 ud af 20 styks der faktisk havde BD-live resten havde ikke, har ikke hørt om harry potter interviewet, men lyder da som en fantastisk måde at udnytte det på.

Skriv ny kommentar: