Fremragende nyhed at få smidt i nakken. Elsker mine Rescue Rangers og Ducktales bokse, men stemmerne mangler nu..
Men ligesom Elwood er/har jeg altid været en sand Disney Sjov fanatiker og elsker alle disse gamle serier, uden dog at være sikker på hvilken der er den bedste..
Ducktales og Bubbibjørnene var yderst originale og opfindsomme, mens Luftens Helte, Darkwing Duck og Nøddepatruljen ligeså var fantastiske, dog ikke helt så opfindsomme.
Og nu vi er ved det.. Andre det har undret at man i Rescue Rangers boksen har undgået introafsnittene hvor vi fik figurene præsenteret og hvor de fandt sammen. Blev utroligt skuffet da jeg opdagede dette, da det er noget af det bedste disney-serie værk der er blevet lavet.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#13+14 Introafsnittet går over fire afsnit, og omhandler tyveriet af en stor rød diamant(?) Muligvis spoiler
Første afsnit: Vi mødder Chip og Chap der vil prøve af køre ned af et tag, i en rolle skøjte. Diamanten(?) bliver stjålet, Gansterkatten(kan ikke huske, hvad den hedder), låner den fra sin herre(Fuphas). En af betjentende fængsles for tyveriet. Husker ikke mere Andet afsnit: C&C følger diamant(?)-tyvene til en båd, hvor de møder (kan i skrivende stun ikke huske navnet, ham der siger OOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSTT) og Summa. Jeg husker ikke helt nøjagtigt hvad der sker, men Summa og (?)'s hjem ødelægges, og de beslutter af tage med C&C. 3 Afsnit. C&C opsøger en gammelven af (?), men er der ikke, i stedet møder de hans datter Dimsi, der hjælper dem. De følger Diamanten til Nordpolen, hvor Proffessor Virvar har udviklet en Laser, som skal bruge diamanten(?). Denne laser skal bruges til at skære et kæmpe stykke is, til Fuphas. Afsnittet slutter med en Cliffhanger, hvor C&C og Co. er ved at falde ´ned fra den kæmpemæssige isklump, som virvar har fået til af flyve(med minipropeller). Politibetjente befries fra fængslet/fanges af Fuphases kompaner. 4. afsnit: Vi er efter en spændende afslutning på cliffhangeren, tilbage i byen(under jorden), hvor Virvar har lavet en kæmpe budding, som skal bruges til at lave et kunstigt jordskælv. Dette forhindre C&C og Co selvfølgelig, og får renset politibetjentens navn. Da de skal til at skildes, beslutter de at blive sammen, og danner NØDDEPATRULJEN!!!
Dette indlæg er lavet af minder fra da disneysjov introducerede Nøddepatruljen, og jeg som barn sad og så dem.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
#16+17+18 Det var ikke min mening af give en præcis gennemgang, for som jeg skriver; Jeg har ikke set afsnittende siden serien startede på Disneysjov, det er mange år siden. Desuden påstår jeg ikke at Dimsy er datter af Monty, men af hans ven(undskylder formuleringen). Med hensyn til navnet "Monty", jeg skrev det hurtigt i en pause, og kunne ikke huske det lige på stedet, men jo det var en fejl(jeg beklager)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
#11 Ikari 18 år siden
#12 elwood 18 år siden
nu kan jeg arbejde videre, har bare altid hørt det som mega duck, men det er jo let at tage fejl af de to navne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-Munk 18 år siden
Men ligesom Elwood er/har jeg altid været en sand Disney Sjov fanatiker og elsker alle disse gamle serier, uden dog at være sikker på hvilken der er den bedste..
Ducktales og Bubbibjørnene var yderst originale og opfindsomme, mens Luftens Helte, Darkwing Duck og Nøddepatruljen ligeså var fantastiske, dog ikke helt så opfindsomme.
Og nu vi er ved det.. Andre det har undret at man i Rescue Rangers boksen har undgået introafsnittene hvor vi fik figurene præsenteret og hvor de fandt sammen. Blev utroligt skuffet da jeg opdagede dette, da det er noget af det bedste disney-serie værk der er blevet lavet.
- Steve Carell
#14 elwood 18 år siden
Men intro afsnittet er det ikke også det med Politihunden Platon som Chip og Chap så at sige "hænger" ud med.
For hvis det er sandt så har de da fjernet hele første afsnit, og det finder jeg da ret mystisk.
#15 enfilmnørd 18 år siden
Introafsnittet går over fire afsnit, og omhandler tyveriet af en stor rød diamant(?)
Muligvis spoiler
Første afsnit: Vi mødder Chip og Chap der vil prøve af køre ned af et tag, i en rolle skøjte. Diamanten(?) bliver stjålet, Gansterkatten(kan ikke huske, hvad den hedder), låner den fra sin herre(Fuphas). En af betjentende fængsles for tyveriet. Husker ikke mere
Andet afsnit: C&C følger diamant(?)-tyvene til en båd, hvor de møder (kan i skrivende stun ikke huske navnet, ham der siger OOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSTT) og Summa. Jeg husker ikke helt nøjagtigt hvad der sker, men Summa og (?)'s hjem ødelægges, og de beslutter af tage med C&C.
3 Afsnit. C&C opsøger en gammelven af (?), men er der ikke, i stedet møder de hans datter Dimsi, der hjælper dem. De følger Diamanten til Nordpolen, hvor Proffessor Virvar har udviklet en Laser, som skal bruge diamanten(?). Denne laser skal bruges til at skære et kæmpe stykke is, til Fuphas. Afsnittet slutter med en Cliffhanger, hvor C&C og Co. er ved at falde ´ned fra den kæmpemæssige isklump, som virvar har fået til af flyve(med minipropeller). Politibetjente befries fra fængslet/fanges af Fuphases kompaner.
4. afsnit: Vi er efter en spændende afslutning på cliffhangeren, tilbage i byen(under jorden), hvor Virvar har lavet en kæmpe budding, som skal bruges til at lave et kunstigt jordskælv. Dette forhindre C&C og Co selvfølgelig, og får renset politibetjentens navn. Da de skal til at skildes, beslutter de at blive sammen, og danner NØDDEPATRULJEN!!!
Dette indlæg er lavet af minder fra da disneysjov introducerede Nøddepatruljen, og jeg som barn sad og så dem.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#16 elwood 18 år siden
Skurkekatten er såmænd Mr. Kat
Og det er Platon som inspirere Chip og Chap til at danne Nøddepatruljen.
Og ja kanon afsnit, og hvis det er fjernet fra boksen er det hellige brøde!
Men hensyn til Dimsi, så mener jeg det er datter af en gamle opfinder som Monty Mus kender.
#17 filmz-Munk 18 år siden
Dimsy er datter af en gammel pilot som Monty kendte. De har brug for en pilot og et fly, men da fadderen er død tager dimsy istedet over.
Og ja, så er alle 4 intro afsnit ikke med på den amerikanske boks, hvilket er en decideret vandhelligelse af så god en serie.
- Steve Carell
#18 filmz-Narniabæver 18 år siden
Men jeg må være enig med #16 af dne vanhelligelse!
#19 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#20 filmz-Munk 18 år siden
Det var skam heller ikke nogen kritik, men kun en opsamling på de løse emner i det du skrev..
- Steve Carell