Nu hvor Disney smider deres første tv serier ud på DVD markedet i USA er det vel også kun rimeligt også at udgive dem i Europa men jeg kan have mine bange anelser... eksempeltvis er Batman tv serien fra 1992 aldrig dukket op. Men måske Disney er det klogere. Håber også de udgiver flere end blot Nøddepatruljen, Rip, Rap og Rup på eventyr og Darkwing Duck selvom dette dog er 3 af deres absolut bedste serier men ville også gerne se en Max og Mulle, Luftens Helte og Aladdin udgivelse. Nogen der tilfældigvis har hørt om Disney har planer om at lancere deres TV Serier i Europa? og i såfald hvilke Serier og hvornår?
Og så lige et andet spørgsmål. De fleste har vel på et eller andet tidspunkt set Disney sjov. hvilken en af Serierne var jeres favorit og hvorfor?
For mit ejet vedkommende var det Aladdin Serien. grunden var nok mest at Aladdin filmen i forvejen var min favorit, desuden var skurke galleriet i Aladdin utrolig bredt og havde mange forskelige typer med. min favorit var klart Mozenrath men Abis Mal var squ grineren.
Det fede er jo det aldrig er den samme, det kunne være jeg er truslen der hærger om natten, jeg er den plet du ikke kan få væk fra dit snavsetøj, jeg er darkwing duck!
Og med hensyn til ynglings serier så har jeg ikke en farvorit jeg er vild med alt det gamle, både Luftens helte, Nøddepatruljen hvor jeg især som lille var ret vild med Dimsey høhø. Rip, rap og rup på eventyr er jo også klassiker, og ja Darkwing Duck, som nok har nogen af de sjoveste skurke navne nogensinde, efter min mening.
Jeg nævner i flæng: , Karotten, Karkelakken, (eller er det karkelak faktisk lidt i tvivl), Morgana ok ikke hel en skurk da hun jo er DD's kæreste en del af tiden, selv om hun også er forbryder. Agent stålnæb som er en ond hane med et stålnæb, og vi må ikke glemme Mega Duck, darkwing's største fjende.
Synes også de gode i Sankt Anton har nogle sjove navne såsom "FB-øje" som Darkwing Duck nogen gange har modtaget missioner fra og Super Børge(DD's ynglings krokodille som er blevet gigant stor) og Neptunia som opholder sig i vandet for det meste, da hun er en slags havfrue/fiske person.
Nogen kalder mig disney sjov fanatiker, personlig synes jeg det er meget normal at synge disney sjov temaer til et lejrbål 8-)
Jeg har sat det til at være min misssion at samle alle de gamle temaer, jeg mangler faktisk kun peter plys themet fra serien af.
Men indtil videre har jeg da, rip, rap og rup på eventyr, luftens helte, nøddepatruljen, bubbi bjørnene og sidst men ikke mindst Darkwing duck.
Lige for tiden arbejder jeg med at fuldende min stemmerne bag karaktererne liste, jeg har fået en del herinde fra filmz da samme spørgsmål kom op engang, og nu er jeg så ved at færdigøre det(tager billeder af end credits så jeg kan skrive dem af)
Og det kommer nok ikke som en overaskelse at jeg glæder mig til de danske sæson bokse udkommer engang på dvd, med alt det gamle disney sjov 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 - nej ikke helt, men jeg har start-teksten til introen dertil:
En mystisk and med maske på forsvarer lov og ret han dukker frem af skyggen Darkwing rammer plet For skurkene de står på spring men får et gok af ham der Darkwing Duck når det er ved at ske kommer D. W. Darkwing Duck lad os så vove fjerene Darkwing Duck Darkwing Darkwing Duck
han dukker op af røg og damp og skræmmer hver en mand hvem mon der er hjernen bag den forklædte and det` der bare ingen der ved skurkene de får et gok af ham der Darkwing Duck Pas på når det er ved at ske kommer D. W. Darkwing Duck lad os så vove fjerene Darkwing Duck alle i skurke pas nu på Darkwing Duck
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Jeg havde længe overvejet, at købe de amerikanske versioner, men hvis de kommer med begge dele i samme nbox, skal jeg helt sikkert ha den!
Det er i det hele taget rart, at Disney er holdt op med at lave to forskellige versioner af deres film, men nu har både original og dansk tale på samme dvd.
#9 Jim Cummings manden bag darkwing ducks originale stemme, står som nega duck, så er det ikke bare det amerikanske navn? og de så har kaldt ham mega duck på dansk?
Jeg må ærlig talt indrømme jeg ikke ved det, jeg synes bare det kunne være en mulig forklaring, hmm det må undersøges...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-lupus20 18 år siden
Og så lige et andet spørgsmål. De fleste har vel på et eller andet tidspunkt set Disney sjov. hvilken en af Serierne var jeres favorit og hvorfor?
For mit ejet vedkommende var det Aladdin Serien. grunden var nok mest at Aladdin filmen i forvejen var min favorit, desuden var skurke galleriet i Aladdin utrolig bredt og havde mange forskelige typer med. min favorit var klart Mozenrath men Abis Mal var squ grineren.
#2 enfilmnørd 18 år siden
tjek linket:
http://www.laserdisken.dk/html/forum.dna?DO=vistra...
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#3 filmz-lupus20 18 år siden
Håber da det passer men hvis jeg ikke husker helt forkert plejer Disney også at være gode til også at sende deres udgivelser ud til Europa.
krydser finger for det.
#4 filmz-harald123 18 år siden
Nogen der kan den fulde ordlyd?
#5 elwood 18 år siden
Og med hensyn til ynglings serier så har jeg ikke en farvorit jeg er vild med alt det gamle, både Luftens helte, Nøddepatruljen hvor jeg især som lille var ret vild med Dimsey høhø. Rip, rap og rup på eventyr er jo også klassiker, og ja Darkwing Duck, som nok har nogen af de sjoveste skurke navne nogensinde, efter min mening.
Jeg nævner i flæng: , Karotten, Karkelakken, (eller er det karkelak faktisk lidt i tvivl), Morgana ok ikke hel en skurk da hun jo er DD's kæreste en del af tiden, selv om hun også er forbryder. Agent stålnæb som er en ond hane med et stålnæb, og vi må ikke glemme Mega Duck, darkwing's største fjende.
Synes også de gode i Sankt Anton har nogle sjove navne såsom "FB-øje" som Darkwing Duck nogen gange har modtaget missioner fra og Super Børge(DD's ynglings krokodille som er blevet gigant stor) og Neptunia som opholder sig i vandet for det meste, da hun er en slags havfrue/fiske person.
Nogen kalder mig disney sjov fanatiker, personlig synes jeg det er meget normal at synge disney sjov temaer til et lejrbål 8-)
Jeg har sat det til at være min misssion at samle alle de gamle temaer, jeg mangler faktisk kun peter plys themet fra serien af.
Men indtil videre har jeg da, rip, rap og rup på eventyr, luftens helte, nøddepatruljen, bubbi bjørnene og sidst men ikke mindst Darkwing duck.
Lige for tiden arbejder jeg med at fuldende min stemmerne bag karaktererne liste, jeg har fået en del herinde fra filmz da samme spørgsmål kom op engang, og nu er jeg så ved at færdigøre det(tager billeder af end credits så jeg kan skrive dem af)
Og det kommer nok ikke som en overaskelse at jeg glæder mig til de danske sæson bokse udkommer engang på dvd, med alt det gamle disney sjov 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 Æsop9000 18 år siden
En mystisk and med maske på
forsvarer lov og ret
han dukker frem af skyggen
Darkwing rammer plet
For skurkene de står på spring
men får et gok
af ham der
Darkwing Duck
når det er ved at ske
kommer D. W.
Darkwing Duck
lad os så vove fjerene
Darkwing Duck
Darkwing Darkwing Duck
han dukker op af røg og damp
og skræmmer hver en mand
hvem mon der er hjernen bag
den forklædte and
det` der bare ingen der ved
skurkene de får et gok
af ham der
Darkwing Duck
Pas på
når det er ved at ske
kommer D. W.
Darkwing Duck
lad os så vove fjerene
Darkwing Duck
alle i skurke pas nu på
Darkwing Duck
#7 filmz-lupus20 18 år siden
#8 elwood 18 år siden
#9 NOWhere 18 år siden
Jeg er også ret sikker på, han hed Negaduck
Jeg havde længe overvejet, at købe de amerikanske versioner, men hvis de kommer med begge dele i samme nbox, skal jeg helt sikkert ha den!
Det er i det hele taget rart, at Disney er holdt op med at lave to forskellige versioner af deres film, men nu har både original og dansk tale på samme dvd.
#10 elwood 18 år siden
Jeg må ærlig talt indrømme jeg ikke ved det, jeg synes bare det kunne være en mulig forklaring, hmm det må undersøges...