Ja, så har vi så købt "den lille havfrue" dvd i fødselsdagsgave til et vennepars 4 årige datter, og hurra den skal naturligvis åbnes med det samme så tøsen kan se filmen.
Men HOV... hvad er det? Der sidder en rød dims i vejen, så man ikke kan åbne æsken. Hmmm... flå, flå, ase mase KNÆK hov nu gik coveret op... og lidt i stykker. Nå, men så kan vi da vel på skiven ud... NÆÆÆÆ nej, den røde "splint" går jo tværs over coveret, bag om, inden i så man ikke kan trykke "release" knappen ned og få skiven ud.
WTF er det der sker her? Kan det virkelig passe at en film-freak med hundredevis af succesfuldt åbnede dvd æsker bag sig virkelig ikke kan finde ud af at åbne den. Har de glemt at fjerne tyveri-sikringen nede i butikken. Nogen der har et godt bud, nogen der har prøvet lignende med Disney-dvd'er?
Hvis det her er "by design" og jeg som film-freak ikke kan finde ud af at åbne æsken, hvordan dælen forestiller Disney sig så Far og Mor Danmark, let alone deres små englebørn, skal åbne dvd-æsken?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
det er en fejl fra butikkens side de har glemt at fjerne den de plejer at fjenre den ved kassen de er lige begyndt med det i Steroe Studios ogl. det har det også i Blockbuster
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Rart at høre at det ikke er mig der er dum... her følger lige nogen billeder af skidtet:
Set udefra inden man åbner den. Den røde firkant skal hives ud på en eller anden måde, for at man kan åbne den. Kassen blev så bare brækket op i det her tilfælde:
Nå, jeg må ned i butikken med den, desværre er kvitteringen blevet væk, så jeg håber de vil bytte den alligevel, eller i hvertfald lukke op for den, så vi kan få dvd'en ud. :S Hvis det ikke går, så må jeg sgu flå den op somehow, og smide dvd'en over i en tom amaray case til tøsen. Sigh!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Slides under the disc hub, locking the product in place. *Clamps the box tightly shut so the box cannot be opened unless excessive force is applied.
When excessive force is applied, box is deliberately designed to break with a loud cracking sound.
Flot... men tydeligvis designet til at blive åbnet i butikken. Gad vide om retail-butikkerne i det ganske danske land er klar over den her nye feature. This is ridiculous!!
Jeg har selv prøvet med en dvd, hvor de også glemte at tage den ud.. Var nødt til at ødelægge coveret.. buuh!
Men det mest irriterende er at min Lord of War også havde sådan en.. Stereo Studio huskede at tage den ud, men den har efterladt et kæmpestort hul i ryggen af papcoveret..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#8 hey det er der sku også i min nu når jeg ser efter #9 jeg synes ikke den er tåbelig det er bare dem der står ved kassen som glemmer at tage dem af der er tåbelige
men jeg har heller ikke oplevet det før
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 azathoth 16 år siden
Men HOV... hvad er det? Der sidder en rød dims i vejen, så man ikke kan åbne æsken. Hmmm... flå, flå, ase mase KNÆK hov nu gik coveret op... og lidt i stykker. Nå, men så kan vi da vel på skiven ud... NÆÆÆÆ nej, den røde "splint" går jo tværs over coveret, bag om, inden i så man ikke kan trykke "release" knappen ned og få skiven ud.
WTF er det der sker her? Kan det virkelig passe at en film-freak med hundredevis af succesfuldt åbnede dvd æsker bag sig virkelig ikke kan finde ud af at åbne den. Har de glemt at fjerne tyveri-sikringen nede i butikken. Nogen der har et godt bud, nogen der har prøvet lignende med Disney-dvd'er?
Hvis det her er "by design" og jeg som film-freak ikke kan finde ud af at åbne æsken, hvordan dælen forestiller Disney sig så Far og Mor Danmark, let alone deres små englebørn, skal åbne dvd-æsken?
#2 PredatorX 16 år siden
#3 dyg 16 år siden
#4 MOVIE1000 16 år siden
#5 tiany 16 år siden
#6 azathoth 16 år siden
Set udefra inden man åbner den. Den røde firkant skal hives ud på en eller anden måde, for at man kan åbne den. Kassen blev så bare brækket op i det her tilfælde:
http://img528.imageshack.us/my.php?image=dsc00038p...
Her ses kassen åbnet op. Den røde dims ses mere tydeligt, samt det blå stykke af kassetten der er knækket af da den blev åbnet:
http://img186.imageshack.us/my.php?image=dsc00039b...
Her ses kassen så udvendigt fra med coveret fjernet. Den røde dims går tværs hen over coveret, bag "release" knappen så den ikke kan trykkes ned:
http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc00040l...
Nå, jeg må ned i butikken med den, desværre er kvitteringen blevet væk, så jeg håber de
vil bytte den alligevel, eller i hvertfald lukke op for den, så vi kan få dvd'en ud. :S Hvis det ikke går, så må jeg sgu flå den op somehow, og smide dvd'en over i en tom amaray case til tøsen. Sigh!
#7 azathoth 16 år siden
http://www.amaray.com/retail.asp
Nogle af dens features er så:
Flot... men tydeligvis designet til at blive åbnet i butikken. Gad vide om retail-butikkerne i det ganske danske land er klar over den her nye feature. This is ridiculous!!
#8 HonoDelLoce 16 år siden
Men det mest irriterende er at min Lord of War også havde sådan en.. Stereo Studio huskede at tage den ud, men den har efterladt et kæmpestort hul i ryggen af papcoveret..
#9 enfilmnørd 16 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#10 MOVIE1000 16 år siden
#9 jeg synes ikke den er tåbelig det er bare dem der står ved kassen som glemmer at tage dem af der er tåbelige
men jeg har heller ikke oplevet det før