Gravatar

#1 Pytter 17 år siden

Nu skal jeg hoste filmaften på lørdag for gutterne. Sidste gang så vi The Descent og den var et stort hit, var for fedt at se den med alt lys slukket i den store stue klokken 1 om natten. Så den her gang har vi tænkt os at se Dog Soldiers, så ville lige høre jeres meninger om den, er den ligeså fed/skummel, bedre eller dårligere end The Descent.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#2 lagoni 17 år siden

Jeg synes den er den bedre end The Descent - den er sjovere (uden at være plat), mere velspillet og mere interessant. Special effectsne er dog meget bedre i The Descent.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 HelmerJ 17 år siden

prøv at se om du kan finde madhouse, gandske fin gyser film, imo længder bedere end descent, men den var jeg så heller ikke meget for. Man skal ikke vide meget om klatring før det spolere hele filmen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 dolphinfriendly 17 år siden

Dog Soldiers er klart bedre end The Descent - det er iøvrigt samme instruktør. Jeg er sikker på at den vil falde i god jord! :)

Gravatar

#5 filmz-Bruce 17 år siden

Jeg vil rate Descent 9/10 og Dog Soldiers 8/10. Dog Soldiers er sort humor, masser af gore og gode gys.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 dyg 17 år siden

Jeg vil rate Descent 6/10 og Dog Soldiers 4/10. Descent formåede at fange mig en del, men det blev ødelagt halvvejs inde i filmen. Dog Soldiers fandt jeg plat, kun remotely "uhyggelig".. Den virkede bare ikke for mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Yoda 17 år siden

"The Descent" er klart bedre end "Dog Soldiers". 9/10 til den første og 7/10 til den sidste.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 lagoni 17 år siden

Jeg forstår virkelig ikke det gode ved Descent. Den har da nogle gode chokeffekter, men det er sådan det. Historien er rodet og uvedkommende og skuespillet middelmådigt. Dog Soldiers har Sean Pertwee - ingen grund til videre diskussion derfra.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 filmz-Bruce 17 år siden

De første 45 min. var i min bog nærmest fejlfrie og det bedste i genren jeg har set siden Alien fra 79. Derefter bliver det mere en standard gore vare, men dog en særdeles effektiv af slagsen.

Hvad der får filmen til at stå totalt ud, er en billed- og lyd side, som siger spar to til næsten alt. At få så flot film ud af mørke omgivelser, med detaljer i sort og så kombinere med det mest scary surround mix, er en fornøjelse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg synes både Descent og Dog Soldiers er umanerligt dårlige. Jeg er ellers varulve-fan, men Dog Soldiers er godt nok en tynd kop te. Descent starter godt og så går det nedad.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: