#11 18 år siden

10: Tak for tippet, men nu er der kun to film-serier, hvor jeg nogensinde har set ekstramateriale: LOTR og SW.
Gravatar

#12 filmz-michaell 18 år siden

Tro mig... Donnie Darko er en film der behøver en røvfuld af ekstramateriale!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables

#13 18 år siden

Ok... Wee shall see.
Gravatar

#14 Kalle Ferm 18 år siden

Det er der så delte meninger om. Tro mig. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

#15 18 år siden

Jeg har lige købt 'the plain Danish' Donnie uden det vilde extramateriale i Fona 2000 for en fitty. Så spø'r jeg jo bare her på sitet, hvis der er noget jeg ikke forstår :-)
Gravatar

#16 filmz-michaell 18 år siden

#14 Tydeligvis...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#17 caks 18 år siden

#15 prøv også at gå ind på donniedarko.com (hvis den side stadig virker), meget underholdende.

apropos donnie darko og r. kelly: http://www.slashfilm.com/article.php/2006050411052...

skummelt
Gravatar

#18 filmz-lbw 18 år siden

#8 Det lyder da helt underligt... Hvorfor vælger Kelly at lave en DC-version, der forklarer handlingen bedre? Var han da utilfreds med den første udgave? Eller er han blevet presset til at klippe en lettere fordøjelig udgave sammen?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#19 filmz-kaotmus 18 år siden

Jeg ved det ikke, men sådan som jeg har forstået det, forklares tidsrejsetankerne meget mere i DC versionen, og det indebærer også at nogle nye elementer/personer introduceres - det kan jo være, at han ikke har kunnet klippe det ene ud uden at fjerne det andet, at han løb tør for tid oprindeligt, at han ikke turde dengang, eller såmænd at nogen fortalte ham at hans tidsrejseforklaring var lam, men nu har han fået chancen for at klippe det ind alligevel?
Gravatar

#20 chandler75 18 år siden

Der er også blevet pillet en del ved soundtracket. I første omgang havde han ikke råd til at betale for rettighederne til alle de numre han gerne ville bruge.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: