Den 17. maj udkommer den ultimative Donnie Darko box, der ud over en røvfuld ekstramateriale inholder både den orginale film og directors cut udgaven...
Special Features: Richard Kelly (Directors) Jake Gyllenhaal (Donnie Darko) Theatrical Cut Commentary Cast and Crew Theatrical Cut Commentary Richard Kelly (Director) and Kevin Smith (Director) Director's Cut Commentary Darkomentary (Fan Documentary) Storyboard Scene Comparison Production Diary (with optional commentary) B Roll Footage Cast and Crew Interviews Director's Cut trailer Original Theatrical Trailer 5 TV Spots Cunning Visions Infomercials (with optional commentary) 20 Additional / Deleted Scenes (with optional commentary) Echo and The Bunnymen "The Killing Moon" - Live music video Mad World Music Video - Performed by Gary Jules, Directed by Richard Kelly
Jeg ejer kun den crappy danske udgivelse uden noget ekstramateriale så jeg ser meget frem til denne box...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Ja det bliver dejligt når den udkommer. Jeg har heldigvis haft tålmodighed til at vente på, at der udkom en ordentlig udgave af filmen, og dette ser bestemt meget lovende ud. Det er klart en af min yndlingsfilm. En som tør tage nogle chancer og som er mærkelig og uforudsigelig. Jeg elsker sådanne film.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Efter hvad jeg har læst mig til, vil jeg klart anbefale at se den almindelige udgave først. Directors cut udgaven forklarer meget mere, og de fleste af dem, jeg kender, synes netop at det mystiske og at man selv fik lov at fortolke den var det fede ved Donnie Darko, og det skulle være yderst begrænset i DC udgaven
#8 DC udgaven forklarer helt sikkert meget mere og jeg er helt sikkert også mere til den originale film! Men jeg vil anbefale alle til også at se DC udgaven efter man har set den orginale!
#9 Lad være med at købe den danske udgave.... Den har ikke en skid ektramateriale!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#1 filmz-michaell 18 år siden
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/786413
Special Features:
Richard Kelly (Directors) Jake Gyllenhaal (Donnie Darko) Theatrical Cut Commentary
Cast and Crew Theatrical Cut Commentary
Richard Kelly (Director) and Kevin Smith (Director) Director's Cut Commentary
Darkomentary (Fan Documentary)
Storyboard Scene Comparison
Production Diary (with optional commentary)
B Roll Footage
Cast and Crew Interviews
Director's Cut trailer
Original Theatrical Trailer
5 TV Spots
Cunning Visions Infomercials (with optional commentary)
20 Additional / Deleted Scenes (with optional commentary)
Echo and The Bunnymen "The Killing Moon" - Live music video
Mad World Music Video - Performed by Gary Jules, Directed by Richard Kelly
Jeg ejer kun den crappy danske udgivelse uden noget ekstramateriale så jeg ser meget frem til denne box...
#2 noget 18 år siden
#3 HelmerJ 18 år siden
#4 Bates 18 år siden
#5 filmz-jonasgr 18 år siden
En som tør tage nogle chancer og som er mærkelig og uforudsigelig. Jeg elsker sådanne film.
'Cause I'm evil"
#6 18 år siden
#7 Yoda 18 år siden
#8 filmz-kaotmus 18 år siden
#9 18 år siden
#10 filmz-michaell 18 år siden
#9 Lad være med at købe den danske udgave.... Den har ikke en skid ektramateriale!