Jeg har i fødselsdagsgave fået 2 "Danser med ulve" dvd'er, hvoraf den ene skal byttes. Problemet er bare at den ene er den forlængede Director's cut med Dolby 5.1 og den anden er den 'almindelige' udgave, men med DTS. Så er spørgsmålet så: skal jeg bytte Director's cut-udgaven eller skal jeg bytte DTS-udgaven?
Har et kanon godt surround-system, så det ville da være skønt med DTS, men mange har også sagt at den forlængede version er bedre en den almindelige.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Hvis det skulle komme dertil, skal du da aldrig vælge den almindelige udgave bare fordi den har DTS. Jeg kunne forstå hvis Director's Cut var i mono, men det er jo altså ikke altid der er så stor forskel på DTS og Dolby D.5.
#1 morten300 18 år siden
Har et kanon godt surround-system, så det ville da være skønt med DTS, men mange har også sagt at den forlængede version er bedre en den almindelige.
#2 filt 18 år siden
#3 pulse83 18 år siden
#4 MuManden 18 år siden
#5 PredatorX 18 år siden
Hvis det skulle komme dertil, skal du da aldrig vælge den almindelige udgave bare fordi den har DTS. Jeg kunne forstå hvis Director's Cut var i mono, men det er jo altså ikke altid der er så stor forskel på DTS og Dolby D.5.
#6 morten300 18 år siden
#7 pulse83 18 år siden