Gravatar

#1 morten300 18 år siden

Jeg har i fødselsdagsgave fået 2 "Danser med ulve" dvd'er, hvoraf den ene skal byttes. Problemet er bare at den ene er den forlængede Director's cut med Dolby 5.1 og den anden er den 'almindelige' udgave, men med DTS. Så er spørgsmålet så: skal jeg bytte Director's cut-udgaven eller skal jeg bytte DTS-udgaven?

Har et kanon godt surround-system, så det ville da være skønt med DTS, men mange har også sagt at den forlængede version er bedre en den almindelige.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#2 filt 18 år siden

Behold begge dele, eller byt begge dele og køb den koreanske.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 pulse83 18 år siden

Hmm. Jeg har den forlængede version MED DTS. Er du sikker på at der ikke er DTS på? :/
Excuse me, Flo!
Gravatar

#4 MuManden 18 år siden

Det har jeg også, den med 3 diske og den kan købes til omkring en 100 kr. de fleste steder.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5 PredatorX 18 år siden

Hvis det skulle komme dertil, skal du da aldrig vælge den almindelige udgave bare fordi den har DTS. Jeg kunne forstå hvis Director's Cut var i mono, men det er jo altså ikke altid der er så stor forskel på DTS og Dolby D.5.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 morten300 18 år siden

#3 ja, er helt sikker. De koster 49 kr, og er henholdsvis købt i Stereostudio og i Fona.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#7 pulse83 18 år siden

#6 OK. Men som nævnt i #4, koster den udvidede version med DTS kun 99 kr., så det er bare at bytte begge to og købe 3-disc versionen. :)
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: