#1 20 år siden

Tjaa en ven og jeg har diskuteret hvad størrelsen er på et dvdcover.. Jeg siger den er 18,4cm i højde og 27,3cm i brede. Men det vil han ikke give mig ret i.. Er der nogle af jer der ved helt præcist hvor store de er??

Vi snakker om alm. dvd-enbox-cover
Gravatar

#2 bobber 20 år siden

#1: Frem med linealen.
-
Don't Panic

#3 20 år siden

#2 har jeg været det er derfor jeg siger den er de 27,3 og 18,4 men så ville høre om der en der kender det. Det må da stå et sted.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

#3: De er ganske enkelt ikke lige store! Og derfor er det skideirriterende at have dem stående på en hylde ved siden af hinanden, da nogle stikker op til en halv centimeter længere ud end andre. I øvrigt varierer de også i højden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 Zelle 20 år siden

Altså hvis du har målt den, kan din ven da ikke modsige dig? Medmindre han selvfølgelig ikke tror på linealer ;)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#6 Kalle Ferm 20 år siden

Ha ha Zelle. Den var god. :-D
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

#7 20 år siden

Han påstår bare at han har målt den til noget andet. Men hvis yoshimura har ret så tror da pokker.. Troede kun der fandtes en slags cover til enkelt dvd'er
Gravatar

#8 filmz-WSTE_M 20 år siden

yoshimure har bare en god humor :)

GOOGLE!!!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#9 danschier.dk 20 år siden

Gå ind på hjemmesiden http://www.dandisc.dk

Her kan du hente målene på alle tænklige emballageløsninger til DVD-mediet.

klik på download. Vælg i Emballageløsninger, og den løsning du vil have, og så kan du downloade en PDF-fil, med de nødvendige mål.

#10 20 år siden

#9 Tak lige sådan en jeg ledte efter

Skriv ny kommentar: