Gravatar

#1 thebigzzz 19 år siden

Jeg har lavet 2-3 bestillinger på DVDimport, en for 6 måneder siden, der gik 2 måneder inden jeg havde det hele fra min order. De sagde at det var ret sjældent det skete, så for næsten en måned siden (d. 26/7) bestilte jeg 3rd rock 1st season og en uge efter (d. 2/8) bestilte jeg 3 boxset og 2 dvd'er. Det er nu ved at være en måned siden og de har hævet pengene, men de har endnu ikke sendt noget. Jeg har prøvet at skrive til dem, men det kommer der ikke noget brugbart ud af.
- Hvad er deres normale behandlingstid?
- Er der nogen andre der har haft de samme problemer med dem?

pga. DVD import er begyndt at irritere mig lidt, har jeg overvejet nye dvd internetbutikker. DVD pacific ser ud til at være ret bilig og de ser ud til at have langt de fleste af deres titler på lager. Jeg er dog lidt i tvivl om deres butik ved nogle forskellige ting:
- Bliver man tit snuppet af tolden ?
- Er det rigtigt man skal betale for hver disc i et boxset for at få det sendt?
- Har de en god behandlingstid?

Jeg vil være meget taknemmelig hvis der var nogen der ville svare på de spørgsmål :)
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

#1 - Nej, det er bestemt ikke deres normal-leveringstid. Jeg har selv bestilt mange ting der, og har aldrig ventet mere end to uger. Har slet ikke haft problemer med dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 thebigzzz 19 år siden

okay, hvornår har du sidst bestilt derfra?
Gravatar

#4 filmz-Bruce 19 år siden

DVDImport kan godt være lidt langsomme indimellem, men har lært at leve med det, pga. den lavere pris. Er der problemer bruger man det kontaktlink, som følger med hver ordre. Deres svar kan du følge på din "account" og de svarer meget hurtigt tilbage.

De gange jeg har haft forsinkelser med en ordre, var der gode grunde.

DVDpacific tager vist 1$ pr. disc, men det er som regel stadig superbilligt. Deres leveringer når hurtigt frem. Bestil 2-3 disc ad gangen, så plejer tolden ikke at nuppe sendingen, ikke hos mig ihvertfald :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 dyg 19 år siden

#3 - For 1-2 måneder siden fik jeg sidst noget derfra.
Gravatar

#6 thebigzzz 19 år siden

#4: Det er lidt svært at bestille 2-3 disc ad gangen, da jeg hovedsagligt bruger disse sider til at hente tv shows (som normal er på 4 discs) :P
Ja det ser meget billigt ud, men hvis jeg skal ligge 10 $ på hver order (5 for at få det sendt og 1 pr. disc), så er det ikke helt billigt mere.

Skriver DVD pacific en lavere pris på pakken end det den er værd, ligesom dvdimport (for at undgå tolden)?

#5: oki :)
Gravatar

#7 dyg 19 år siden

#6 - Det #4 mener, er 2-3 udgivelser. Bare så pakkerne ikke bliver for store og iøjnefaldende for tolderne.
Gravatar

#8 thebigzzz 19 år siden

#7: excellent ;-)
Gravatar

#9 Jay El 19 år siden

#7 Eller de postbude de er for langfingrede. :\

Skriv ny kommentar: