#7 - Stephen King har usædvanlig mange dårlige filmatiseringer af sine bøger. Men af de gode kan nævnes The Shining (som han ikke selv ku lide), Shawshank Redemption og The Green Mile. Men dem kender du sikkert. Ellers kan jeg personligt ikke hjælpe dig så meget, Johnny Deep er god i Ed Wood og af gysere bør The Others og Gothika (dårlig film, men virkleig skræmmende) nævnes. Kan ikke rigtig komme i tanke om andet lige nu...
Jeg kan se du kan lide Leon. Jeg har selv fået anbefalet Nikita (kan fåes hos dvdsoon.com for små 46 kr, inkl lang leveringstid) i samme stil.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Stephen king filmatiseringer... der skal da også nævnes "Secret window" den kommer i næste måned.... ved godt det var billige dvd'er du søgte men hvis du kan lide Johnny Depp OG Stephen King så er "Secret Window" garanteret noget for dig.... Depps skuespil er direkte genialt i den film.... =)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Den til dato bedste Stephen King-filmatisering er efter min mening Stand By Me, selv om det er en lidt atypisk King-historie.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 HeavyClaus 20 år siden
#12 filmz-ken-greve 20 år siden
Kan ikke finde rundt på den side :-/
#13 dyg 20 år siden
Sci-Fi
Mere Sci-Fi
Comedy
Family Classics
War Classics
Western Classics
Der er nok flere, men det var dem jeg lige hurtigt kunne finde. Håber du finder noget du kan bruge. Men husk: Kvaliteten er [SLET] ikke i top.
#14 lagoni 20 år siden
Jeg kan se du kan lide Leon. Jeg har selv fået anbefalet Nikita (kan fåes hos dvdsoon.com for små 46 kr, inkl lang leveringstid) i samme stil.
#15 Collateral 20 år siden
#16 Zelle 20 år siden
Udover førnævnte; IT, Misery, Carrie, Christine, Needful Things og Apt Pupil...
#17 filmz-yoshimura 20 år siden
#18 filmz-dr. hoax 20 år siden
#19 filmz-ken-greve 20 år siden
#20 filmz-dr. hoax 20 år siden