Gravatar

#1 filmz-ken-greve 20 år siden

Jeg leder efter ¨DVD-Pakker¨. Det jeg hentyder til er pakker med 10-25 film i, til en billig pris.. Bare en masse forskillige film, eller en ¨serie¨.

Kan man købe det på nettet? Og hvilke butikker har i øjeblikket tilbud med sådan noget?

På forhånd tak.

mvh Kenneth.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#2 lagoni 20 år siden

Jeg mener at ha set nogle pakker med 24 film til ca 250 kr i Superbrugsen og/eller Kvickly.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 gi-jones 20 år siden

Så vidt jeg husker, plejer Metro at have en pakke, hvor du køber en afspiller sammen med 25 gamle lortefilm til et par hundrede kroner. Det er det tætteste jeg har set på det du leder efter. Et par af de almindelige supermarkedskæder har også haft samme pakke, men de er altså ikke meget værd nogen af stederne :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 lagoni 20 år siden

Bare af nysgerrighed, hvad vil du med sådanne pakker? Lyn-forøge din samling billigt? Som gi-jones siger, så er det sjældent kvalitetsfilm man finder i billigt sampak.
Gravatar

#5 filmz-ken-greve 20 år siden

Hey, Lagoni.

Jeg forsøger skam bare på at få nogen film jeg kan se, da min samling lige nu er ret lille.

Jeg har en meget speciel film-smag, derfor håbede jeg der fandtes lige den perfekte ¨Pakke¨. Troede også det var muligt at skaffe en ægte kvalitets Pakke..

Mvh. Kenneth.
Gravatar

#6 lagoni 20 år siden

Umiddelbart vil jeg tro det er svært at finde pakker med kvalitetsfilm billigt. Prøv at gå efter pakker med instruktører, det er som regel gode film, dog ikke helt billige.

Du skriver du har en speciel filmsmag, prøv at gi et hint og jeg vil med glæde prøve at anbefale film du bør købe :)
Gravatar

#7 filmz-ken-greve 20 år siden

Stephen King, Gysere generelt, Johnny Depp (Er vel ikke så specielt) ;)..

Nok ikke så speciel smag, brugte nok det forkerte ord længre oppe..
Gravatar

#8 gi-jones 20 år siden

Det smarte er normalt at gå ned i Fona og lade sig rive med. De har altid en kasse med billigfilm (3 for 100 og så videre) stående. Stereo Studie i Århus er også gode.
Gravatar

#9 dyg 20 år siden

Bilka har også ofte en bunke film til billige penge, men igen.. Kvaliteten på filmene er jo nok ikke den højeste. Dog kan man finde enkelte perler deroppe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 gi-jones 20 år siden

Jeg synes det er tit man finder en lidt ældre titel, som man bare aldrig har fået købt. Men så igen; måske køber jeg bare for få dvd'er :)

Skriv ny kommentar: