Er der nogle, der har været modige nok til at handle hos DVDsoon de seneste par måneder?
Jeg bestilte en film hos dem, og fik også en dispatch-mail, men den er 1½ måned efter stadig ikke dukket op, og de svarer naturligvis ikke på mine mails.
Nå, jeg fik nu faktisk ½ pris på den film jeg bestilte (dog ikke på forsendelsen), men hvis jeg aldrig modtager en film, så er ½ pris på ingenting jo ikke meget værd...
Jeg havde en ordre i restordre hos dem fra før hele konkurs/overtagelses tingen. Den fik jeg så en dispatch mail om i slutningen af januar. Har dog ikke set skyggen af den endnu. Mails svare de, som sædvanligt ikke på.
Tror det er pænt umuligt at lave andet end en dårlig handel ved dem.
#1 putandtake 18 år siden
Jeg bestilte en film hos dem, og fik også en dispatch-mail, men den er 1½ måned efter stadig ikke dukket op, og de svarer naturligvis ikke på mine mails.
#2 filmz-Kadann 18 år siden
Så, jeg holder mig langt væk fra dem.
edit: og så har jeg stadig ikke helt fanget hvordan jeg skulle kunne bruge de små 72$ som jeg har stående som "Rebates" hos dem.
#3 putandtake 18 år siden
#4 filmz-Kadann 18 år siden
#5 DarkLight 18 år siden
#6 filmz-Kadann 18 år siden
#7 putandtake 18 år siden
De har i øvrigt genåbnet siden; Refunding a Credit
https://www.dvdsoon.com/members/creditRefund.actio...
- ikke jeg har meget tiltro dertil.
#8 elwood 18 år siden
men at brænde er det ikke forhurtigt, kan vi ikke første torturrere ham godt og grundigt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-Kadann 18 år siden
Ok, jeg kan ikke rigtigt få trukket noget fra en ordre, så vidt jeg kan se, selvom jeg har ret mange penge til gode hos dem.
Jeg tvivler dog også på at jeg ser noget som helst til de penge og fortryder at jeg ikke gik til banken i sin tid.
#10 Scherlund 18 år siden
Tror det er pænt umuligt at lave andet end en dårlig handel ved dem.