Ja.. jeg har faktisk aldrig set serien før, men af en eller anden grund var jeg meget tæt på at købe sæson 1 her idag.. Er serien overhovedet noget ved? Det er jo godt nok Groening... men alligevel?
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
#1 - jeg synes det er en rigtig god serie. Er lige blevet færdig med sæson 4.
Afsnittene varierer dog lidt i sjovhed. Nogle afsnit er gyldne klassikere som man kan se igen og igen, mens andre er lidt kedelige. Synes klart bedst om de afsnit hvor der bliver gjort grin med nogle af de ting som er "normale" her omkring år 2000 (serien foregår jo i år 3000+). Andre afsnit er bare sjove fordi de er så langt ude.
Selvom det jo er Groening, så er det jo altså ikke desideret Simpsons 2... men man kan da godt mærke at det er de samme der har lavet det på nogle punkter. :-)
Efterhånden koster sæsonerne ikke så meget og jeg synes i hvert fald der er meget god underholdning i dem. Nu er jeg kun lige blevet færdig med at se dem alle i rækkefølge for første gang, så venter nok lidt med det, men skal da have set dem alle igen.
#1 izi 18 år siden
Det er jo godt nok Groening... men alligevel?
#2 McPeter 18 år siden
Afsnittene varierer dog lidt i sjovhed. Nogle afsnit er gyldne klassikere som man kan se igen og igen, mens andre er lidt kedelige. Synes klart bedst om de afsnit hvor der bliver gjort grin med nogle af de ting som er "normale" her omkring år 2000 (serien foregår jo i år 3000+). Andre afsnit er bare sjove fordi de er så langt ude.
Selvom det jo er Groening, så er det jo altså ikke desideret Simpsons 2... men man kan da godt mærke at det er de samme der har lavet det på nogle punkter. :-)
Efterhånden koster sæsonerne ikke så meget og jeg synes i hvert fald der er meget god underholdning i dem. Nu er jeg kun lige blevet færdig med at se dem alle i rækkefølge for første gang, så venter nok lidt med det, men skal da have set dem alle igen.
#3 dyg 18 år siden
#4 Æsop9000 18 år siden
#5 filmz-mrhands 18 år siden
#6 Bates 18 år siden
#7 PredatorX 18 år siden
#8 dyg 18 år siden
#9 Hive 18 år siden
#10 elwood 18 år siden
Need I say more
Wanna Kill all humans
Futurama er en fantastisk serie, bare selve Pilot(første afsnit, hvor man ser hvo'en Fry kommer til fremtiden, det er humor på højt plan 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"