Gravatar

#1 izi 18 år siden

Ja.. jeg har faktisk aldrig set serien før, men af en eller anden grund var jeg meget tæt på at købe sæson 1 her idag.. Er serien overhovedet noget ved?
Det er jo godt nok Groening... men alligevel?
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Gravatar

#2 McPeter 18 år siden

#1 - jeg synes det er en rigtig god serie. Er lige blevet færdig med sæson 4.

Afsnittene varierer dog lidt i sjovhed. Nogle afsnit er gyldne klassikere som man kan se igen og igen, mens andre er lidt kedelige. Synes klart bedst om de afsnit hvor der bliver gjort grin med nogle af de ting som er "normale" her omkring år 2000 (serien foregår jo i år 3000+). Andre afsnit er bare sjove fordi de er så langt ude.

Selvom det jo er Groening, så er det jo altså ikke desideret Simpsons 2... men man kan da godt mærke at det er de samme der har lavet det på nogle punkter. :-)

Efterhånden koster sæsonerne ikke så meget og jeg synes i hvert fald der er meget god underholdning i dem. Nu er jeg kun lige blevet færdig med at se dem alle i rækkefølge for første gang, så venter nok lidt med det, men skal da have set dem alle igen.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 dyg 18 år siden

Efter min mening, er der ingen tvivl. Den serie er 100% klart værd at investere i, især hvis man er til Simpsons-agtig humor, og bare lidt sci-fi nød.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Æsop9000 18 år siden

Hvis du kan lide The Simpsons, komedie og science fiction så er det en serie lige for dig.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#5 filmz-mrhands 18 år siden

Futurama er langt bedre end The Simpsons. Alle pengene værd.
Gravatar

#6 Bates 18 år siden

Futurama er super godt! kort og godt :D
Gravatar

#7 PredatorX 18 år siden

Futurama er for vildt... køb... Dog ER sæson 2 absolut højdepunkt. Har næsten aldrig grint så meget... Næsten.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 dyg 18 år siden

#7 - Har lige genset sæson 2, og er helt enig. Det er underholdning af høj høj klasse. Bare det var mig, der endnu ikke havde set Futurama.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Hive 18 år siden

Jeg kan også kun anbefale et køb. Det er en fremragende serie, der på sine bedste dage er bedre end selv Simpsons.
Gravatar

#10 elwood 18 år siden

Bite my shiny metal ass!

Need I say more

Wanna Kill all humans

Futurama er en fantastisk serie, bare selve Pilot(første afsnit, hvor man ser hvo'en Fry kommer til fremtiden, det er humor på højt plan 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: