Gravatar

#1 filmz-gofferoffer 15 år siden

Jeg har udset mig et dejligt boxset med The Wire Season 1-5 på amazon.co.uk:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B001BBHG1...

Hvor meget kræver de i fragt og porto og andre yderligere gebyrer?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#2 Spanner 15 år siden

Det er lige meget hvad de tager for fragten. Det er The Wire, og ingen pris er for høj for dette mesterværk :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Spanner 15 år siden

Ellers tager TheHut 0,99£ for at sende:

http://www.thehut.com/hut/9997587.product
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 HonoDelLoce 15 år siden

The Hut ligger så ikke VAT oven i, som amazon.co.uk gør..

Men så er der jo så til gengæld risikoen for at blive snuppet i tolden, som der ikke er fra amazon :)

- men vil sige, at jeg har købt fra The Hut mellem 20 og 25 gange.. Og er aldrig blevet snuppet i tolden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 filmz-gofferoffer 15 år siden

#2 Too true.

Mange tak for svarene. Nu når alle mine bestillinger fra AxelMusic er blevet annulleret, bruger jeg bare pengene på denne i stedet (og det er næsten som at få kagemand i stedet for lagkage) - og en fattig knægt som mig vil helst undgå al risiko for told, så det ender nok med amazon i den sidste ende :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#6 Popeye 15 år siden

Du kan sådan set selv regne prisen ved Amazon ud.

Du skal trække den engelske moms fra prisen, addere fragten og slutteligt addere den danske moms.

Formel:

(x/1,15 + y) * 1,25 = din pris

hvor
x er prisen opgivet i £ på siden
1,15 er den engelske moms i %
y er fragten (£1,88 for 1 film/boks - kender ikke lige prisen for flere film)
1,25 er den danske moms i %

Eksempelvis er The wire opgivet til £88,07 på Amazons side:

(£88,07/1,15 + £1,88) *1,25 = £98,08

Du må squ selv bøvle med omregningen til danske kroner...
...and then some
Gravatar

#7 inflector 15 år siden

#6 det klarer amazon såmænd for en, lige inden man godkender købet, kan man se den totale pris i danske kroner.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 Popeye 15 år siden

#7
Det ved jeg, men jeg synes nu, at vekselkursen er lidt højere end, hvad der står på valutakurser.dk.

Jeg vil faktisk tro, at man slipper billigere ved at betale i £, fremfor at benytte deres omregningsværktøj.
...and then some
Gravatar

#9 Steffan Rasmussen 15 år siden

#6 - jeg troede den engelske momssats var 17,5%
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10 MouseMickey 15 år siden

#9 nej den er blevet sat ned til 15%
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: