Mange tak for svarene. Nu når alle mine bestillinger fra AxelMusic er blevet annulleret, bruger jeg bare pengene på denne i stedet (og det er næsten som at få kagemand i stedet for lagkage) - og en fattig knægt som mig vil helst undgå al risiko for told, så det ender nok med amazon i den sidste ende :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Du skal trække den engelske moms fra prisen, addere fragten og slutteligt addere den danske moms.
Formel:
(x/1,15 + y) * 1,25 = din pris
hvor x er prisen opgivet i £ på siden 1,15 er den engelske moms i % y er fragten (£1,88 for 1 film/boks - kender ikke lige prisen for flere film) 1,25 er den danske moms i %
Eksempelvis er The wire opgivet til £88,07 på Amazons side:
(£88,07/1,15 + £1,88) *1,25 = £98,08
Du må squ selv bøvle med omregningen til danske kroner...
#1 filmz-gofferoffer 15 år siden
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B001BBHG1...
Hvor meget kræver de i fragt og porto og andre yderligere gebyrer?
#2 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Spanner 15 år siden
http://www.thehut.com/hut/9997587.product
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 HonoDelLoce 15 år siden
Men så er der jo så til gengæld risikoen for at blive snuppet i tolden, som der ikke er fra amazon :)
- men vil sige, at jeg har købt fra The Hut mellem 20 og 25 gange.. Og er aldrig blevet snuppet i tolden..
#5 filmz-gofferoffer 15 år siden
Mange tak for svarene. Nu når alle mine bestillinger fra AxelMusic er blevet annulleret, bruger jeg bare pengene på denne i stedet (og det er næsten som at få kagemand i stedet for lagkage) - og en fattig knægt som mig vil helst undgå al risiko for told, så det ender nok med amazon i den sidste ende :-)
#6 Popeye 15 år siden
Du skal trække den engelske moms fra prisen, addere fragten og slutteligt addere den danske moms.
Formel:
(x/1,15 + y) * 1,25 = din pris
hvor
x er prisen opgivet i £ på siden
1,15 er den engelske moms i %
y er fragten (£1,88 for 1 film/boks - kender ikke lige prisen for flere film)
1,25 er den danske moms i %
Eksempelvis er The wire opgivet til £88,07 på Amazons side:
(£88,07/1,15 + £1,88) *1,25 = £98,08
Du må squ selv bøvle med omregningen til danske kroner...
#7 inflector 15 år siden
#8 Popeye 15 år siden
Det ved jeg, men jeg synes nu, at vekselkursen er lidt højere end, hvad der står på valutakurser.dk.
Jeg vil faktisk tro, at man slipper billigere ved at betale i £, fremfor at benytte deres omregningsværktøj.
#9 Steffan Rasmussen 15 år siden
#10 MouseMickey 15 år siden