Gravatar

#1 Sjølle 14 år siden

Nogen der ved om der er planer om at udgive denne fantastiske film med DK tekst?
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Sjølle 14 år siden

aaah, det er mig der er en klovn, jeg glemte at skrive det var på Blu-Ray jeg mente :-)
Gravatar

#4 chandler75 14 år siden

Der er så vidt jeg kan se ingen umiddelbare planer, men du kan prøve at kontakte Sandrew Metronome, der har udgivet dvd'en herhjemme, og høre. Sandrew Metronome udgiver dog ikke så mange af deres ældre film på BD...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 Sjølle 14 år siden

Det er også lidt det jeg er kommet frem til, eller mangel på samme... nemlig at der ikke er nogle nyheder i den retning.

Hvorfor er mig så en gåde, når der er mange andre små obskure titler udgivet med DK tekst, men ikke en perle af en film, som denne?
Gravatar

#6 filmz-Utyske 14 år siden

Så vidt jeg kan se, har Universal ikke udgivet den i USA - en af de titler, der kom på HD DVD, der endnu ikke er krydset over til BD - eller, det er den jo i Canada og Japan, men ikke i USA.

Ligeså snart den bliver udgivet i USA, er jeg ret sikker på at der kommer en europæisk udgave, hvor der også er danske undertekster på, sådan har det været med de fleste film fra Universal, der har levet et liv på HD DVD.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: