Pund-prisen på 11 kr ser jo nogenlunde civiliseret ud. Men hvis €uro-kursen beregnes på ovenstående, havner den helt oppe på 7,71 ... noget mere end den danske eurofastkurs på 7,44 kr! Så ja: Det ligner sørme en skjult fragtpris, medmindre at det er muligt at bestille til pund-pris, selv om der er tale om en udenrigsforsendelse?
Jeg har (vist nok) kun gjort det med gadgets, som de ellers ikke vil sende den Danmark - har lidt dårlig samvittighed, kan forestille mig de får en ekstra portoregning, men stadig ikke dårlig nok til at jeg ikke vil købe de ting. Nogen af dem er svære at få fat på ellers.
Det tager lige nogle dage længere at få dog.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Edit: Ville lige bestille A Better Tomorrow, da følgende fejl kom frem: This item can only be delivered to a UK address. A Better Tomorrow: Ultimate Edition (Limited Edition Steel Case Packaging) (2 Discs) (Region 2 DVD) Out of stock €7.99
Hvorfor det?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 Steve 17 år siden
et eksempel.
X-Files - Season 1:
EUR 17.49 = 135 kr.
£10.99 = 121 kr.
er det mon en skjult fragt fra play side ?
#2 filmz-erasure 17 år siden
Men hvis €uro-kursen beregnes på ovenstående, havner den helt oppe på 7,71 ... noget mere end den danske eurofastkurs på 7,44 kr!
Så ja: Det ligner sørme en skjult fragtpris, medmindre at det er muligt at bestille til pund-pris, selv om der er tale om en udenrigsforsendelse?
#3 Yoda 17 år siden
...medmindre at det er muligt at bestille til pund-pris, selv om der er tale om en udenrigsforsendelse?
Det er desværre ikke længere muligt!
#4 lagoni 17 år siden
#5 Yoda 17 år siden
Vidste jeg ikke! Snyde med adressen, skriver du......måske man skulle prøve? Nej, man er vel hæderlig......eller? :-)
#6 lagoni 17 år siden
Jeg har (vist nok) kun gjort det med gadgets, som de ellers ikke vil sende den Danmark - har lidt dårlig samvittighed, kan forestille mig de får en ekstra portoregning, men stadig ikke dårlig nok til at jeg ikke vil købe de ting. Nogen af dem er svære at få fat på ellers.
Det tager lige nogle dage længere at få dog.
#7 dyg 17 år siden
Edit:
Ville lige bestille A Better Tomorrow, da følgende fejl kom frem:
This item can only be delivered to a UK address.
A Better Tomorrow: Ultimate Edition (Limited Edition Steel Case Packaging) (2 Discs) (Region 2 DVD)
Out of stock
€7.99
Hvorfor det?
#8 lagoni 17 år siden
#9 dyg 17 år siden
#10 Hive 17 år siden
Det er da pænt underligt, at de ikke bare annullerer ordren, når de nu kan se, at det ikke er en engelsk adresse, der bestiller de gadgets...