DVDCompare er et rart sted, hvor du kan sammenligne de forskellige udgaver af film.
Det ser ud til at Face/Off ikke er udgivet i nogen versioner, med masser af ekstramateriale. Det eneste der er, er "Action overload" featuretten, ser det ud til. Og den går igen på flere af udgivelserne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 Jeg købte min Face/Off i FONA 2000 på Strøget for 30,- så jeg ville da lige kigge derinde, hvis du vil spare en masse penge.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-far pumpe 19 år siden
Den første DVD jeg MÅ eje er Face/Off, men så kommer det store spørgsmål: Hvilken version skal man have fat i for at få mest ekstra materiale med?
Håber der er nogle som kan give en anbefaling efter erfaring! :)
#2 dyg 19 år siden
DVDCompare er et rart sted, hvor du kan sammenligne de forskellige udgaver af film.
Det ser ud til at Face/Off ikke er udgivet i nogen versioner, med masser af ekstramateriale. Det eneste der er, er "Action overload" featuretten, ser det ud til. Og den går igen på flere af udgivelserne.
#3 filmz-far pumpe 19 år siden
#4 filmz-yoshimura 19 år siden
#5 SpielbergFreak 19 år siden
Du skal ha DTS udgaven fra korea!!! Ingen tvivl!
#6 filmz-far pumpe 19 år siden