Gravatar

#11 filmz-Munk 19 år siden

#7 & 8
HØRT! Noahs ark er fremragende og er klart min favorit på Fantasia 2000..

Ikke for at ødelægge det for dig men Fantasia er i den grad out of print.. den danske går på QXL for op mod 1500kr!!

Tjek hellere ebay og fang evt. Fantasia Anthology R1CA der har begge!

Synes iøvrigt ligesom myggen at de er svære at sammenligne.. den gamle vækker nogle specielle følelser for os der har set den tilbage i barndommen, mens den nye især på det illustrative plan er noget helt anderledes, men alligevel holder sig tro mod den gamle..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#12 myggen 19 år siden

Nej, som Munk også siger, så er de svære at få fat på, og jeg har ikke nogen bedre forslag end hans.

Aprospos Noahs Ark:

Anders And der kigger på ænderne - topklasse ! :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#13 filmz-Munk 19 år siden

Elsker også netop den del af den.. I forbindelse med Fantasia kender jeg ikke prisen på enkelt disken via eBay, men kan da fortælle at jeg købte Fantasia Anthology for ca. 440kr over ebay, og som gerne skulle havne i postkassen i næste uge!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#14 filmz-Munk 19 år siden

Hvis du er hurtig kan du få fantasia r2uk platinium edition til ca. 60kr her!
- Steve Carell
Gravatar

#15 filt 19 år siden

#14, det dér ligner så pænt meget en bootleg!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#16 filmz-Munk 19 år siden

Har også lige lagt mærke til det.. Søgte bare på titlen inde på ebay og da jeg så at en auktion hvor prisen stadigt var lav endte indenfor 30min tænkte jeg at jeg hellere måtte skynde mig at poste den!
Så nåede ikke lige at kigge grundigt på det..
- Steve Carell
Gravatar

#17 filmz-scar 19 år siden

Oky doky.......tak så mycket for al jeres hjælp. Jeg vil gå på jagt efter Fantasia Anthology og håbe kraften er med mig:)
Gravatar

#18 filmz-kaotmus 19 år siden

Fantasia (den gamle) til 3 dollars på koreandvds:
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=23795
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Jeg kan lide både den originale Fantasia og Fantasia 2000.

De er begge en hyldest til animationen og repræsentere både mange forskellige stilarter, men også teknikker og stemninger.

Hvis du får fat i 3 disc udgave får du en helt masse ekstra guf, så den skal du helt klart gå efter og ikke de meget skrabede danske udgaver.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 davenport 19 år siden

Jeg så 2000 på et gigantlærrede i USA, tror det var i New York. Det var en fantastisk oplevelse, både billede- og lydmæssigt.
Jeg kan huske, at jeg var helt væk efter filmen med hjorten og hende foråret. Det er så smukt.
Nu har jeg den på DVD, men vil altid huske tilbage på 1. gang jeg så den, og den sansemæssige orgasme det var. (I mangel af bedre ord)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: