Er der nogle der både har set den nye og gamle udgave af Fantasia? Har tænkt på at købe den, men prisen er temmelig krydret, så vil gerne nøjes med den bedste og har selv kun set den gamle...dem jeg har snakket med har meget delte meninger om hvilken der er den bedste, så er der nogle der kan farve min mening?
Eller rettere den gamle, den uendelige historie 2 var en omgang bæ, mens de nye efter min mening overhoveder ikke lever op til 1eren som er et filmisk mesterværk.
Snakker du om Fantasia "klassisk musik kombineret med disneyfigurer" eller om den uendelige historie med sebastian og en gammel farlig bog...? jeg mener nemlig det første, men blev i tvivl nu du snakker om den uendelige historie:)
Godt så:)...den gamle er jo også den eneste jeg har set og den jeg forelskede mig i, men one never knows..måske disney var blevet bedre med årene... Mange tak;)
Fantasia 2000 er bestemt ikke en gang bæ. De er begge to gode, men den oprindelige er nok mere 'klassisk' i stilen, end 2000.
Jeg går i øvrigt ud fra, at du med 'nye' og 'gamle' udgave mener hhv. Fantasia og Fantasia 2000, og ikke fx. ny eller gammel udgivelse?
De to film er forskellige, så jeg synes ikke man kan kalde 2000 for en ny udgave. Det er ikke samme musik, historie etc., og begge film er klart et kig værd (især Noahs ark i 2000 er munter :) )
Tak Myggen! det var præcist hvad jeg gerne ville have at vide-du lyder som en hardcore fan;)Ved du hvor hvor den gamle kan købes? har nemlig kun kunnet finde den fra 2000 og tror jeg lægger ud med at købe den gamle...
#1 filmz-scar 19 år siden
#2 kill the bills 19 år siden
#3 kill the bills 19 år siden
#4 filmz-scar 19 år siden
#5 kill the bills 19 år siden
#6 filmz-scar 19 år siden
#7 myggen 19 år siden
Jeg går i øvrigt ud fra, at du med 'nye' og 'gamle' udgave mener hhv. Fantasia og Fantasia 2000, og ikke fx. ny eller gammel udgivelse?
De to film er forskellige, så jeg synes ikke man kan kalde 2000 for en ny udgave. Det er ikke samme musik, historie etc., og begge film er klart et kig værd (især Noahs ark i 2000 er munter :) )
#8 Yoda 19 år siden
Ja, "Noahs Ark" er også min favorit - den er helt i top.
#9 kill the bills 19 år siden
#10 filmz-scar 19 år siden